Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Někde jinde

31. 03. 2012
4
7
1065
Autor
britanica

Někde jinde

 

Na výkladovém nádraží

sedí malý kluk

motýl na sklo naráží

a mě je to fuk

že se tady klidně toulá

tak malý a sám

já se halím pěkně zmoklá

rychle domů utíkám

 

Co by jeho máma řekla

že je tady její kluk

s motýlem si něco šeptá

vždyť mě je to fuk

nestarám se o motýly

nechávám je za sebou

tak představte si cokoli

třeba tři tečky za větou...

 


7 názorů

Miroslawek
02. 04. 2012
Dát tip
ááá, je třeba tematizovat...

britanica
02. 04. 2012
Dát tip
no právě to je ten paradox, když je někdo lhostejný těžko napíše báseň, a pokud napíše osobní báseň o lhostejnosti pak není autentická ...nu co s tím? ...laskavý čtenář nechť posoudí...

Max Hutar
02. 04. 2012
Dát tip
k tomu snad jedině dodat... Báseň v próze, pojednávající o básni pojednávající o stereotypu Báseň o stereotypu lze jen těžko napsat. Vždyť deviza poezie tkvěla vždy v mimořádnosti, v odstranění šedé. Kdybychom chtěli být opravdu důslední, napsali bychom to tak, že by se stotisíckrát za sebou opakovala slova "nuda" a "šeď". To by bylo básnické dílo snad ne nejlepší, ale jediné vystihující ten blbý fenomén. Paradoxně by taková báseň změnila znamenala revoluci v poezii, neboť poprvé by jediný a předem jasně určený cíl byl naplněn vědomým přičiněním pisatele a čtenáře. Několikasetstránkovou knihu obsahující jen dvě stále střídaná slova by autor musel psát a čtenář číst slovo od slova, od začátku do konce jediné nevynechat. Žádné prolistovávání, žádné Copy+Paste. Na druhou stranu, člověk by při čtení či psaní určitě unikl stereotypu a poznal ho prostřednictvím uměleckého zážitku, což tu jako jedna z mála věcí snad vůbec ještě nebylo!

Alegna
01. 04. 2012
Dát tip
T*

Líbí se mi to. T*

britanica
01. 04. 2012
Dát tip
beru...chtěla jsem jen zvýraznit téma lhostejnosti

Max Hutar
01. 04. 2012
Dát tip
Motiv dobrej, nelíbí se mi použití dvakrát stejnýho verše

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru