Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

METAGNOM

27. 04. 2012
5
13
1114
Autor
dracomir

pravděpodobné možnosti.........

METAGNOM

 

 

Rozvířený prach

jindy nedotčené paměti

rozpuštěný strach

zhmotněného vědomí.

 

Opuštěná představa

temnou hlubinou letí

ve své úzkosti

prostorem se rozpíná.

Procitnutá povstává

zářivé stíny promítá

svou mohutností

mění

to ticho

dění.


13 názorů

dracomir
15. 05. 2012
Dát tip
pro whispermoonlite moc děkuji za hlubokou analýzu a nápovědu pro další tvorbu. A tip rovněž.

dracomir
15. 05. 2012
Dát tip
pro velares básníka asi ne, ale děkuji za utěšení a tip:-)

dracomir
15. 05. 2012
Dát tip
pro Ta Ká dík za tip a ohodnocení

už prolog naznačuje, že se bude jednat o nedorýsované neurčitosti. - líbí se mi, že se chceš vydávat do neprošlapaných oblastí, ale ta exprese nějakého stavu, která převáží, se také rychle vytrácí v abstraktnosti. - používáš tady velká symbolická slova, do nichž se může vlézt leccos, ale není tady nic, co by je upřesňovalo. - hodilo by se proložit jazyk básně konkrétní situací, prožitkem, objekty, snad i postavami. - tímhle způsobem si napůl prázdno předává napůl prázdno a nikam se nedojde. opuštěná představa, hlubina, temnost, úzkost, strach, paměť, vědomí atd. - a to všechno za sebou a nahusto, jak nějaká psychologická příručka. - mohutnost, záře, ticho, dění - je to tak dokonale neurčité, až je v tom možné spatřovat nějaký styl. - ale tohle už tu bylo dávno. - nevím, kdy někdo přišel na to, že je možné pořídit si zápis duševních vjemů a symbolů, a ještě takto nomenklaturně ohlodaných.

velares
01. 05. 2012
Dát tip
tuším básníka... *

Ta Ká.
29. 04. 2012
Dát tip
Jo, pěkné.

dracomir
29. 04. 2012
Dát tip
pro Petr.II Dík za tip :-)

dracomir
29. 04. 2012
Dát tip
pro víla z kapradí Dík za tip :-)

dracomir
29. 04. 2012
Dát tip
pro Zdenda Metagnom je něco jako předtucha, intuice. A v metagnomii moc zběhlý nejsem, jen jsem chtěl popsat, jak takový nezjištný stav mysli vypadá:-) Dík za tip.

Petr.II
27. 04. 2012
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru