Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

( zvednuté obočí )

05. 05. 2012
0
3
756
Autor
MarryKlarr

Ze začátku to měla být báseň... nějak se nepodařila

Jak zdrcující, jak lítosti hodné. Jak můžeš. Proč ty, král mého srdce. Ty, který sis vysloužil prvenství a slávu. Taková hanba, taková potupa. Měls dělat něco jiného. Lidé se koukají. Přivírají oči. Chechtají se. Zhanobil ses a je ti to jedno. Copak to nechápeš? Měl ses chovat jinak. Oni to viděli. Oni nezapomenou. Je to škoda. Taková škoda. Chladnou hlavu, měl jsi mít chladnou hlavu. Dnešní doba!  A ty, ty jsi takový. Že se nestydíš. Myslíš si, že to bude stejné? Mezi námi. Jaká potupa. Tys budižkničemu. Tys vše zničil. Nechápu tě. Opravdu nechápu. Vypráví si historky. O tobě. Mě si nepamatijí, ale co ty. Jak to zvládneš. Jak chceš dál žít? Ty tváře, ty nikdy nezapomenu. Ten výraz. Ty sis ani nevšiml. A já tě tak miloval....


3 názory

sharik
12. 05. 2012
Dát tip
já nějak nevim. pár věcí, co se ti v nasrání honí hlavou? a nějak mi to jako dílo moc neříká. snad příště ;)

MarryKlarr
06. 05. 2012
Dát tip
Asi by se chyby neměly opravovat až potom, ale ty pravopisné jsem opravila, protože se za ně stydim. Snad nevadí. Jinak děkuji za názor, příště popřemýšlím i o tom :D

Gymnazistka
06. 05. 2012
Dát tip
Trochu mi v textu vadí kombinace stylů. Jednou tam máš "měls" a podruhé "jsi" úplně to neladí. Potom jsem našla překlepy jako "Zhanbil" což předpokládám mělo být "Zhanobil" a "potuba" asi "potupa". Obsahově je to jakási žaloba, který není špatná...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru