Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pred psom bol vlk

18. 07. 2012
1
1
374
Autor
mikySmiky

Pred psom bol vlk po vlkovi bol pes...

- V AFRIKE-

Bola obrovská búrka a malé dieťa čo nemá kam ísť bežalo preč,snažilo sa ukryť. Keď bežalo okolo rieky, uvidelo niečo vo vode. Prišlo k tomu bližšie, aby sa uistilo čo to je. Bol to pes, maličké šteňa, ktoré kňučalo a nemalo kam ísť, bolo zrejmé, že ho niekto do vody hodil, a že pred tým psovi pekne ublížil. Dieťaťu psa bolo ľúto. Zobral si ho na ruky a bežal preč. Nakoniec našiel jednu dieru v zemi ktorá pred tým slúžila ako kanál. Skočil dolu a ukryl sa prd dažďom. Pes sa dieťaťa bál. Nechcel znova trpieť. No o chvíľu si všimlo že dieťa nieje zlé. Že sa snaží pomôcť. Tak teda ku dieťaťu prišlo a pritúlilo sa ku nemu.
Na následujúce ráno už slnko svietilo a von bolo znova nádherné počasie. Chlapec zo psom vyšli von a obzerali sa okolo seba. Zrazu začuli vojakov. Dieťa sa rozbehlo preč a pes spolu s ním. Síce pes nevedel prečo uteká, vedel že sa môže určite stať niečo zlé.
,,Rýchlo, rýchlo!" Kričalo dieťa na psa. ,,Rýchlo!" Vbehli do lesa. Chlapec sa potkol o konár. Pes zastal. Chlapec nestíhol vstať a zrazu sa zaním ozvali výstreli. Pes sa zmätene pozrel na chlapcov  smrteľný výraz. Pes vycítil že chlapec už nedýcha, že chlapec už nikdy nebude stískať psa vnáručí. Chlapec padol na zem, za ním stál veľký vojak zo zbraňou v ruke. Pes v sebe citíl silné nutkanie sa pomstiť. Rozbehol sa a skočil po vojakovi. Vojak bol možno veľký a silný, ale šteňa malo v srdci lásku ktorú mu chlapec dal, no však vojak mu ju zobral. Pes roztrhal vojaka. Potom sa rozbehol do lesa a už nikdy ho nikdo nevidel. No objavujú sa ľudia čo hovoria že ho videli a že je z neho silný a mocný vlk, ktorý stráži svojho majiteľa a jeho česť. Vzrastá jeho vlčí národ a chistá sa na zničenie všetkých zlých vojakov a vyslobodiť Afriku!

Preože pred psom bol vlk po vlkovi bol pes...


1 názor

Alegna
26. 10. 2012
Dát tip

smutné vyprávění, ale je v něm láska i naděje


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru