Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MIKROČIP

22. 07. 2012
20
18
1736
Autor
brackenridge

To, že si Pepa kýchl desetkrát, nebylo vůbec překvapivé. Alergie ho sužovaly od jara do podzimu. Od protivného reflexu si odpočinul pouze v zimě. Ale i tehdy ho nesnesitelně svrběl nos a leskly se mu oči. Prach, peří, roztoči. A to luxoval denně!
Poslední kýchnutí se však od těch předchozích odlišovalo nejen intenzitou, ale hlavně bolestí. Z nosu se mu spustila krev, kterou pohotově zachytil do kapesníku.
-Není nad bytelný handtuch, napadlo ho ne zcela od věci.
Bodavý pocit ustal okamžitě. Hned jak do látky vystřelil nos něco, co připomínalo mikročip.
-Co to je za bordel? podivil se a kapesník vytřepal do odpadkového koše.
 
-Pětasedmdesátka nám už zase extrikovala pamětˇ, hlásil Poručík Nadřízenému.
- Škoda, že tento nový typ sondy se musí umístit do již existující dutiny.
- Tak mu to zarazíme jinam, mínil Podřízený.
-Dík za návrh, ale všechny otvory už jsme vyzkoušeli. Minulou sondu nám vysral. Žaludkovku zase vyblil. A z ucha si jí vyšťáral čistící tyčinkou..
-Podle posledních průzkumů v lidském těle existuje ještě jeden otvor, do kterého bychom mohli sondu implementovat, informoval Péčko.
-Dobře. Poslední pokus. Připravte plavidlo, Poručíku.
 
Drozd vyletěl z křoví s poplašným pípáním.
-Podívej, vystrašil jsi ptáčka, uchichtla se Marie.
Pepa už neměl s ptactvem žádný soucit. Od té doby, co ho, jakoby zázrakem, přešly všechny alergie, mohl si bez hromady antihistaminů užívat sexu s Marií v přírodě.
Slipy napůl žerdi nyní připomínaly prapor na dobytém území a pumpující zadek vítězný pochod. Raz, dva. Raz, dva....
-Au! Zařvala Marie
-Co to sakra...
-To víš, usmál se Pepa.
-Moji vojáci mají ostré bajonety.
 
Třinácté slunce zapadalo. Poručík se uvelebil na gumové sedačce a dotkl se obrazovky.
Na monitoru se objevil provazec DNA.
-Tak se zdá, že jsme narazili na civilizaci hermafroditů, poškrábal se Nadřízený bezradně na modrém zátylku.

18 názorů

hanaka
26. 07. 2012
Dát tip
Nezklamalas, zasmála jsem se... I když, když si to představím jako budoucnost... auvajs :o))) *

Alegna
24. 07. 2012
Dát tip
:)))fakt dobrý*

Dave Lister
23. 07. 2012
Dát tip
..tak vona už se nenosí prdelní sonda???

pedvo
23. 07. 2012
Dát tip
brackenridge, to je dílo. Čte se to samo a pointa stojí za to.

Josephina
23. 07. 2012
Dát tip
jj, věda a technika v ruce vola! na životem snad ještě hned tak nezvítězí - trochu zoufale doufám

Oldjerry
23. 07. 2012
Dát tip
Nápad jak stehno... dobrý. *

Oldjerry
23. 07. 2012
Dát tip
Nápad jak stehno... dobrý. *


:-))

Kapsa
23. 07. 2012
Dát tip
: )))

Čudla
23. 07. 2012
Dát tip
/*

sveřep
23. 07. 2012
Dát tip
dobrý, ale ten závěr - vynikající :)))))))))

...brack..ty jsi fakt kůůůň:))))

baaba
23. 07. 2012
Dát tip
:c)))***

srozumeni
22. 07. 2012
Dát tip
dobrýýý...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru