Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

11. 08. 2012
9
18
1573
Autor
VH64

Tak Gá už je pá,

chlap Ká teď jí má,

že líp on prý zná,

jak cit mít se dá

 

V zrak tak on jí pad,

prost všech byl mých vad,

hřbet vpřed hnul a vzad,

vždy hned ba i rád

 

Měl na ní hlad jak hrad,

že smyk je to a had,

víc než rok hru znal hrát,

pak hop, dal šach a mat

 

Byl splín, hněv, stesk i vztek,

den po dni čas mi tek,

než řek jsem už to nech,

vždyť on má teď ten pech


18 názorů

...vím, dík ;)

VH64
23. 08. 2012
Dát tip
Někdy je i málo hodně...

...a není to dnes málo?

VH64
23. 08. 2012
Dát tip
Děkuji uctivě!

...je jedno,kde vzniká inspirace. Mě to potěšilo*

Josephina
14. 08. 2012
Dát tip
jen jsem si všimla, že máš rád V&W jako já, tak jsem to ještě musela doplnit - a protože - ač chválím novinku možnosti změny komentáře - ač nejde měnit, musí se nejdřív CTRL-C a znovu CTRL-V a připsat, že mám strašně moc ráda Voskovce, i rozmazlenýho, ač báječnýho Wericha, Ježka a jeho Bugatti step nevyjímaje :-)

VH64
13. 08. 2012
Dát tip
Děkuji!

Alegna
13. 08. 2012
Dát tip
jako Diana :-)

VH64
11. 08. 2012
Dát tip
Pepino, děláš mi tady mazáním a přepisováním komentářů bordel v pořadí. Ženská jedna kakraholtská! To pak nejen sklerotici jako ty nebudou kloudně vědět, co bylo obsahem.

Josephina
11. 08. 2012
Dát tip
asi nejsi políben darem rýmů, ale nacvičit se to nejspíš docela dá :-) když je člověk radostnej hračička - leč jeden, když překodrcá formu, tak mezitím zapomene, co bylo obsahem (Wericha mám ráda, ale ještě raděj Voskovce, vím proč, ale raděj nepovím)

VH64
11. 08. 2012
Dát tip
Stejně bych dal přednost Darině...

Diana
11. 08. 2012
Dát tip
To by bylo marné, každý tu Werichovu povídku zná. "Byl chlap, měl hlad a ten chlap krad´..." :-)Pobavilo!

VH64
11. 08. 2012
Dát tip
Diana Ty jsi, jako obvykle, velmi uznalá. Možná až příliš. Nezasloužím si. Sám jsem to bral jako pokusnou jedovatůstku a vytvořit šla poměrně snadno. Pana Wericha jsem asi ani neměl zmiňovat... Děkuji!

Diana
11. 08. 2012
Dát tip
To nebylo snadné, jednoslabičně v řeči vázané vyjádřit celou tragédii. Povedlo se! :-))))**** I Werich by byl potěšen.

VH64
09. 08. 2012
Dát tip
Jsa potěšen návštěvou nejen tichou, s radostí vysvětlím. Já rád pana Wericha, mimo jiné Fimfárum. Tam má jednoslabikovou povídečku - chlap loupil, praštil děda a vnuk ho picnul, zhruba. Tak jsem zkusil aspoň něco menšího. Normální epigonství.

Jednoslabičná - úsporná? Co to? Nějaká nová direktiva od EU?

Čudla
08. 08. 2012
Dát tip
/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru