Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uhel pohledu

19. 10. 2012
14
11
1045

Vysílač hlásí: Na druhé koleji se sune vlaková souprava číslo 320 do hangáru B.

Železniční had po sedmnácti vagónech naložený uhlím –

několikatunové ocelové monstrum v mlžném oparu mrazivého říjnového rána.

Prvních sedm vagónů s ohlušujícím skřípěním zastavilo v hangáru vykládky nad obřími hladovými rošty.

Řídící ocelová hlava ještěra s modrým strojvůdcem v útrobách své tlamy vysílá světelné signály z prosklených očí

které šíří nemilosrdnost Stroje připraveného semlít na prach cokoliv se mu postaví do cesty.

Vedoucí čtyřčlenné Směny nestvůru napojí na vzduch a oživí její hydrauliku.

Dva muži dole pod železnými schody odjišťují ocelové obratle, vysouvají páky a nesmrtelný had pukne zprava i zleva a sype pravěké uhlí.

Dva muži nahoře v železném patře se zábradlím popadnou těžké dvoumetrové tyče a povolením ventilu do nich vpustí tlakový vzduch –

společně tak čistí vnitřnosti kolosa od ulpívajících nánosů spolykaného černého uhlí.

Všude jsou temná oblaka uhelného prachu který se dere do kůže  očí a dutin operatérů v nelítostném hluku valících se tun.

Každý dotek studeného a zmrtvělého těla Tvora způsobuje palčivou bolest…

Ozubené stroje s gumovými pásy v propastech roštů nenasytně hltají všechny tuny a sunou je do Spalovny –

pekelné plameny se smrtelným žárem vydechují jedovatý dým z betonových komínů do Atmosféry Země.

Had je rozpůlen téměř vedví a jeho tělo se plazí o dalších sedm obratlů dál do své dočasné skrýše.

Následují poslední tři, samotný ocas  drtivé nárazy ocele na ocel.

Závěrečná práce dělníků opečovávajících toho ještěrčího krále  konečně mizí v dáli mlhavého prostoru.


11 názorů

je to tak...

 

Děkuji Vám


Sugestivní*


Díky Všem za podporu


Alegna
19. 10. 2012
Dát tip

T*


zvedavec
19. 10. 2012
Dát tip

áno, iný uhol pohľadu ;)

 

Prekrásna zelená záhrada.

Mrkva Nádherná každučkým prieduchom svojich listov strebáva slnečné lúče, a zo zeme vycuciava kvapôčky močovky. Vystiera svoje zelené ramená, ktoré sa hojdajú vo vetre, aby zachytila čo najviac osviežujúceho CO2. 

no niečo sa hýbe...

Prichádza najodpornejšie stvorenie,  predné nohy vo vzduchu, premiestňuje sa po dvoch zadných nohách. Z nozdier vypúšťa tie najhnusnejšie výkaly - kyslík... fuj-h! Nič odporenjšie nepoznám! -odvracia sa Nádherná.

A v zápätí to odporné stvorenie spôsobí najväčšiu bolesť Nádhernej...odtrhne jej krásne telo od koreňov- a už vie, že zomiera.

Telom jej prebehne čepeľ noža, a vedľa sa parí vriaca voda!


srozumeni
19. 10. 2012
Dát tip
***

Čudla
19. 10. 2012
Dát tip

/*


zajimave industrialni T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru