Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naivní snění

01. 11. 2012
1
6
650
Autor
saori

Hloupost. Ale možná na ní něco je.

Chtěla bych jednou vyjít ven a najít tmavovlasého muže (nejlépe takového zmrda, jako byl Jidáš, ráda sama sebe týrám), který by uměl skvěle vařit čínskou a asijskou kuchyni (miluji rýži, nudle, sračkoidní omáčky a pikantní polévky) , který by měl velký, ale útulný být s velkou bílou postelí (hlavně ať nechce bydlet se mnou, br!!!), dobře by lízal a nosil mi každý druhý den bílé růže.

Tak třeba někdy...


6 názorů

Hwi Nori
12. 02. 2013
Dát tip

Hm... já bych toho chtěla... Ale tip. :)


Jonash
09. 02. 2013
Dát tip

zvláštní spoji tak na tvrdo lízání a růže.. ale je to fajn.  Jo  a po přečtení  Jidášova evangelia     si myslím že  nebyl zmrd.  Jdu číst dál ;)


saori
02. 11. 2012
Dát tip

pluji dále ve svých snech


vkl
02. 11. 2012
Dát tip

Růže by utrhl v nejbližším supermarketu, cestou ukradl čínu v restauraci Zlatý sádrový drak a tmavý vlas ani (nad)přirozené zlato v hrdle by to nezachránily.


saori
01. 11. 2012
Dát tip

psáno na mobilu, ale i tak je to hloupá vymluva, děkuji za upozornění.

Na co? Jsou takové...bílé, nevinné a krásné...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru