Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč nevěřím na pověry

28. 01. 2002
1
0
1733
Autor
uranium

No tenhle fejeton je už starší a byl tady uvedenej pod nickem Dimitrij, já to ale teď trošku sjednocuju a dimitrij končí, tak to chcu dát všechno sem.

 

Sexuální pudy se u mě začaly projevovat asi ve 13-14 letech. Chápal jsem však, že na skutečný sexuální život mám ještě spoustu času. Od kamarádů a i z dalších různých zdrojů se mi totiž doneslo, že sex je možno provozovat pouze po dovršení 15 let. Nálada ve společnosti byla již dostatečně osvícená a tak mi bylo jasné, že na svatbu čekat nemusím. Nevím už jak jsem na to tenkrát přišel, ale myslel jsem si, že s dovršením mých 15 let, bude můj život už jen jedním velkým pohlavním stykem. Záviděl jsem o tři roky staršímu bratrovy, „Jistě si už pěkně užívá“, a s respektem hleděl na děti z vyšších ročníků. Nějak mě nenapadlo, že dovršení 15 let je pouze jednou, nikoliv jedinou podmínkou. Možná proto jsem také zanedbal přípravu na den D a poněkud nepochopitelně jsem čekal, že děvčata na mě 8.září 1996 v jednu hodinu v noci začnou sama zvonit a dožadovat se sexuálních radovánek. Nestalo se tak a já si musel na svůj první sexuální zážitek ještě nějaký ten pátek počkat. Od té doby už nevěřím pověrám a starším kamarádům a vím, že co si nezařídím sám, to nemám.


kgirl
28. 10. 2005
Dát tip
Hehehe

Daly
03. 06. 2003
Dát tip
nenapadá mě, jakou hlubší kritiku bych na tohle mohla napsat!!:) Ale je to pěkný!!*

hurvinek
07. 12. 2002
Dát tip
kdo si počká snad se dočká........

Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
Jaký si to uděláš, takový to máš:-) Počkat si.....někdy stojí za to.....:-)

Fluctuatio
02. 02. 2002
Dát tip
dobry...:))

Wopi
29. 01. 2002
Dát tip
jo, to je fakt :)

Vojtek
29. 01. 2002
Dát tip
:-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru