Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černý korzár

08. 02. 2013
3
5
902

Obsadit tu tvou loď!

Na moři společně se budeme houpat a ve vlnách se bít o lepší místo v uličce.

Chci tvé podpalubí zaplnit svým rumem a radovat se z opilosti a zvuků Sirén, které na mě chrlíš z hlásného koše.

Pojď se mnou plout nebem i nocí a přistávat jen pro manu.

Budeme společně závidět orkám a vystrkovat dlouhé nosy na všechny suchozemské.

Doplachtíme ke všem trojúhelníkům, kde se budeme na léta schovávat.

Pojď! Vzhůru na palubu, dálky volají!

 


5 názorů

Hwi Nori
23. 02. 2013
Dát tip

Verše neverše, tip ti dám. :)


zadej si "orka" do googlu - moc príma tvor :-)


Jonash
09. 02. 2013
Dát tip

prozradď mi co jsou to orky. Jinak taky si myslím že označení volý verš je mylné.. spíše prozaická miniaturka. Ale dobrá :))


helgard
09. 02. 2013
Dát tip

To nejsou ani volné ani žádné jiné verše.....to není poezie....Ale líbí se mi to jako text....když si dáte tu práci a pokusíte se přestavět to na  poezií a použijete tato slova a tento text a tuto myšlenku na složení básně, tak se pokloním....Je tam pár silných momentů pro báseň...Udělejte ji z toho...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru