Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Byla jsem a budu

12. 02. 2013
4
5
443

Procházela jsem znovu jednotlivými pokoji toho domu - pokaždé byly jiné, jinde, geometrické tvary se přelévaly jeden v druhý.

Schody vedly vzhůru, pokoje nahoře byly nablýskané, uklizené, vzdušné. Poslední schodiště bylo už jen visutý most, kapitánský můstek volně trčící v prostoru...

Musela jsem se vrátit dolů. Na to místo až nahoru člověk musí dojít, aby věděl, kde všude bydlí, ale žít se tam nedá..Jen úzký prostor k rozhlédnutí.

 

Stavba životního domu se nedá naplánovat, děje se, roste sama, o své vlastní vůli. Z podhoubí předků, na základech tvých rozhodnutí.

 

Jistě, rostu si do lesa. A bez kořenů ve tmě bych nemohla vidět z takové výšky tak široký prostor ...


5 názorů

Impresse
13. 02. 2013
Dát tip

*


oran
12. 02. 2013
Dát tip

jsem na kapitanskem mustku. ty vole, to se neda :-)


helgard
12. 02. 2013
Dát tip

moc pěkné


e.eucrow
12. 02. 2013
Dát tip

zaciatok sa mi pacil. niekde od prostriedka sice uz tolko nie, ale stale celkom fajn napisane. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru