Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kočičí romance

09. 06. 2013
1
2
645

Na pavlači se válely dvě vypelichané kočky,

smrděly i přes dveře jeho bytu.

Nebo to nebyly ony? Tak jak tak měl v pokoji, tedy bytě, smrad po chcankách. Asi i to umyvadlo bez odtoku trochu smrdělo.

V posteli měl teplíčko, od zdi na něj vykukovala krásná zadnička té zrzky co včera potkal.

Chvilku ji jen pozoroval, pak se odvážil psty lehce, by to ani nepoznala, přejet po hebké pokožce.

Byla jako nami papír, jako okvětí rok staré růže v  květníčku na okně.

Pohladil nahé půlky hřbetem ruky. Něco jako elektrický výboj, statická energie, chloupky její i jeho stály jako tykadla mravenců, kteří se připravovali k boji.

Přitulil se, objal ji a tlačil svůj vzrušený pyj mezi ty hebké půlky, k cíli!

Rukou si odhodila vlasy,

mrkla na něj přes rameno, rozlepila oči, rozpité líčidla, vrásky, nějaký hnus pod nosem. Málem se pozvracel, když se na něj usmála.

Včera měl asi litr vína a ňákou becherovku. Achjo.


2 názory

Hwi Nori
08. 09. 2013
Dát tip

Příjemné počtení před spaním. :))


Dílko smrdí po žemli.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru