Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co se děje v knihovně

18. 10. 2013
4
4
241
Autor
entauri

Co se stává v knihovně

Knihu, kterou chcete, nemají.

Knihu, kterou chcete, nemají a nová stojí minimálně 500,-

Knihu, kterou chcete, nemají, protože nějaký jouda ji už tři roky nevrátil.

Knihu, kterou chcete, mají, ale před vámi ji má zaregistrovanou minimálně půl města a čtoucí tempem jeden odstavec za rok.

Kniha, kterou chcete, je v tak hrozném stavu, že snad musí na té polici ležet od dob Gutenberga.

V regálu "knihy zdarma" často nenacházíte nic jiného než hipster sovětskou literaturu nebo knihy napsané maďarsky a rumunsky.

Epičnost komixů se promítá do jejich váhy, protože si jinak neumíte vysvětlit, proč šest svazků Sandmana váží víc než neutronová hvězda.

Kniha, kterou hledáte je v regálu s žánry, se kterými souvisí asi jako dechovka s archeologií.

Brožované knihy jsou vygajdané, takže se rozpadají.

Brožované knihy nejsou vygajdané, takže se pořád samy zavírají.

Internet v knihovně

Ostatní uživatelé mají záhadnou schopnost ROZJEBAT jakékoliv příslušenství PC.

Nemůžete updatovat flash player, protože nemáte adminská práva.

Divíte se, že internet jede pomalu, a pak zjistíte, že vedle vás někdo stahuje několik dílů call of duty najednou.

Někdy si připadáte, že máte na triku: "Technická podpora.

Rychlost se propadne na 5kbps.

Klávesnice má ulomenou JEDNU nožku.

Tolik bordelu, co je nalepený na myši, jste neviděl ani na světovém veletrhu bordelu 2005.

Týpek si sedne vedle vás, pustí si porno, pak vytáhne kameru a začne to natáčet.


4 názory

Petr.II
21. 10. 2013
Dát tip

*


nóóasi štěstí, že do knihovny posílám dceru :-))


Kočkodan
19. 10. 2013
Dát tip
To uz je mozná lepsí být analfabetem a chodit radeji treba do Stromovky... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru