Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hmota nad myšlenkou

24. 01. 2014
2
25
1202


25 názorů

Ok :D


Já se ti pouze s úsměvem na rtech snažím vysvětlit, že to první, co jsi mi napsal, bylo takové jakože něco si tam napíšu, i když to nikomu k ničemu nebude. Nijak zvlášť mi to nevadí, ale chtěl jsem z jistit, co tě motivuje psát takové zbytečné věci. Já je taky občas píšu a je to z toho důvodu, že mě to baví :D, no a potom ta kritika cos napsal, na tu jsem odpověděl, též s úsměvem na rtech, ale ono to skrz ty internety není vidět. Když člověk ke všemu nepřidá deset smajlíků, zní všechno jako vyčítání a uraženost, sorry :) :) :)


Oheň na střeše není, to sis špatně vyložil :D


Ale tys mi žádnou kritiku nenapsal.


Přečti si tu diskusi ještě jednou a pokud ti to ani pak nebude jasné, pokorně mlč v přítomnosti bystřejších.


Je vidět že jsi to vůbec nepochopil. Jak říkáš, dnes už jen máloco skutečně šokuje, proto jsem se o to ani nesnažil. Při tovření jsem myslel absolutně na jiné věci a rozhodně jsem se ani nesnažil vyvolat zhnusení. Pokud považuješ podobné věci za hnusné, prosím, ale mně do toho netahje.


ťuk ťuk darling 


Norsko 1
24. 01. 2014
Dát tip

Měl by něžně klepat


Tangens, tys mi tu neřekl žádnej názor, z toho co tu píšeš můžeš mít prospěch leda tak ty.

Norsko, změnil si se.


Norsko 1
24. 01. 2014
Dát tip

To už mám dávno za sebou. Píšu si, co chci. Urazit nechci nikoho


Norsko, já zkouším jak daleko zajdeš.

Tangensi, opět se ptám, proč o tom musím vědět já? Nemůže ti to přijít humorné soukromě, aniž by to obtěžovalo jiné lidi?


Norsko 1
24. 01. 2014
Dát tip

Proč mě pořád mažeš, jistříne? Ty nechceš klepat na nebeskou bránu?


A říkáš mi to, protože si myslíš, že mě tím nějak obohatíš, nebo protože ti to navozuje libé pocity?


Hrušková
24. 01. 2014
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru