Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na brehu nehy

26. 05. 2014
5
8
519
Autor
Kukučín
Vyhriata jarným slnkom počítam na vodnej hladine biele diamanty.  Márne. Ak mi jeden vetrík odkryje, ten druhý mi hneď schová.
Natešený pri brehu hádžeš kamienkami žabky. Počítam pre zmenu tie. Po chvíli ťa to zunuje. Váhaš. Predsa sa nakoniec vyzuješ a vkročíš doň. Alpské jazero ťa privíta ako sa patrí. Grimasou mi naznačíš, že na kúpanie to veru nie je. Zasmejem sa ako utekáš pred prichádzajúcimi vlnkami. Ožíva malý chlapec, ktorého v sebe nosíš.
Schovám sa pod košatý strom a vytiahnem si denník. Chcem si uchovať tento moment, že sme tu spolu a šťastní. Navždy.
Z myšlienok ma vytrhne volanie môjho mena. Otočím sa. V ďiaľke na mňa mávajú priatelia. Keď vrátim zrak späť k jazeru, už ťa tam niet. Vidím len dve kačky, čo snívajú na brehu rovnako ako ja.

8 názorů

Alegna
27. 05. 2014
Dát tip

milé, takové okamžiky dávají životu šťávu *


Kukučín
27. 05. 2014
Dát tip

a dakujem :)


Kukučín
27. 05. 2014
Dát tip

:)


gabi
27. 05. 2014
Dát tip

určite! tým uverím :)


Kukučín
27. 05. 2014
Dát tip

vlnky sú lepšie ? :)


gabi
27. 05. 2014
Dát tip

príjemný poetický textík, páči sa mi pointa, len...jazero a príliv? Neviem, pri Alpskom som nebola, ale v jazere prílivy a odlivy?

*


Kukučín
27. 05. 2014
Dát tip

vďaka za návštevu :)


srozumeni
27. 05. 2014
Dát tip
Hezká momentka...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru