Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ohryzaná kost

Výběr: Lyryk
07. 03. 2002
2
0
2194
Autor
hurricane

Připadám si

jako ohryzaná kost.

 

Nakousaná

odhozená

vyschlá

kost.

 

 

Už ne bílá -

jen šedivá

pod nánosy prachu

zašlá

tlející

ohryzaná kost.

 

Přiběhne pes

aby mě očichal

oslintal

zahrabal .

 

Připadám si,

jako ohryzaná kost.

 

Mé zdání

se časem naplní.


Lyryk
26. 03. 2002
Dát tip
Vážím si vaší snahy :-) nic ve zlém - já se chtěl jen dobrat obnažených pojmů :-))) krásný den

hurricane
25. 03. 2002
Dát tip
a co podle tebe NEJSOU fráze ???

Lyryk
25. 03. 2002
Dát tip
nech je hurrríí :-))) definovat pojem fráze nedokážou a pokud ano... teprve pak se tím zabývej :-)))

hurricane
25. 03. 2002
Dát tip
dík za podporu, Lyriíí :o))

Lasy
25. 03. 2002
Dát tip
Vzhledem k tomu, že jsem dostal avi, myslíš to i na mne . . . Já netvrdím, že jsou to fráze . . . Jen na mne Tvá báseň působí tak jak jsem ji popsal, prostě trochu laciněji než bych býval byl schopen přejít . . . Nesmím snad vyjadřovat "negativní postoje"? Lasy. Lasy.

Lyryk
25. 03. 2002
Dát tip
milý Lasy: vyjadřovat negativní postoje samozřejmě vyjadřovat musíš, ale také bys měl myslet mírně na příjemce... Ty možná víš cos' myslel tím lacinějším než toto dílko, ale my to nechápeme, že je tato báseň lacinější než ... jaká??? než Nezval nebo Seifert nebo Holan nebo ???

hurricane
25. 03. 2002
Dát tip
Aby bylo jasno: já jsem vám velice vděčná za jakoukoli kritiku, tu kladnou i tu zápornou: něco někomu nalhávat jen proto,že... nemá smysl.Ráda se dozvídám objektivní kritiku :o)) takže díky Vám za každé,každičké Vaše slovo - a že jich tu není zrovna nejmíň :o))

Kanyapi
25. 03. 2002
Dát tip
i objektivní kritika je většinou dosti subjektivní... fráze, o kterých jsem mluvila, se mi s dílem možná asociovaly spíš, než že by z ní "trčely"... báseň je fajn a má atmosféru... a ta na mne právě zaútočila... je těžké někomu říct, že je něco "laciné". kdosi kdysi řekl "Neznám větší depresi než je ta moje." Když píšeš o ohryzané kosti, dobře víš proč. Na druhou stranu v jiných lidech tvé obrazy vytvářejí jiné "odrazy", nebo je třeba nevytvářejí vůbec, a z toho pak plynou kritiky... které nikdy nejsou "objektivní", i kdyby jejich autoři sebevíc chtěli...

Lasy
25. 03. 2002
Dát tip
Promiň, dost těžko to popisuji, ale "odraz této bnsáně" ve mne není nejhezčí a jsem si vědom, že je to hlavne MŮJ VLATNÍ SUBJEKTIVNÍ POCIT, ale od toho jsme všici tady, ne? Nenašel jsem lepší slova, kterými vyřknout to co jsem chtěl, ale na druhou stranu jsem nechtěl jen zůstat v tupě mlčícím davu, i když vím, že mlčet ještě neznamená "býti tupým" spíše naopak /mnohdy/ . .. už mne to unavuje, co ještě k tomu mám dodat ? . . . Lasy.

Kanyapi
22. 03. 2002
Dát tip
fráze... hezky se poslouchající fráze

Lasy
21. 03. 2002
Dát tip
Pointa drsná a jasná, ale . . . Prostě mi to nějak nesedí . . . Zní mi to hrozně lacině (já vím, sám mám co říkat, ale . . .) promiň . . . Lasy.

Lyryk
18. 03. 2002
Dát tip
skvělé!!!

hurricane
18. 03. 2002
Dát tip
Dík,Lyryku,dík....:o)) Mohu se jen opakovat :o))

clovrdik
11. 03. 2002
Dát tip
kdo si počká ... :-)) zařazuju k sobě do klubu

clovrdka
11. 03. 2002
Dát tip
...ten se dočká... brr, běhá mi z toho mráz po zádech

Toxman
07. 03. 2002
Dát tip
Časem se snad naplní..., ale proč si tak připadáš už nyni ? :-)

Krel
07. 03. 2002
Dát tip
... zařazuji do klubu

Amanda
07. 03. 2002
Dát tip
Dobre asociacni...!*

Radost
07. 03. 2002
Dát tip
s tou ohryzanou kosti se opakujes moc casto na to, aby to mohlo byt dobre...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru