Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

x96x

Výběr: a2a2a
17. 08. 2015
36
22
754
Autor
Můra73

 

 

 

 

Odložil konev -

z uschlých květin na hrobě

sbírá semínka.

 

 

   


22 názorů

*


Antoncek
10. 10. 2015
Dát tip

Příliš mnoho řečí kolem jednoznačného díla. Ten příběh, kterého je správné bát se, má každý svůj. Ptejte se Tima Burtona. 

Takže můj názor jenom opakuje zřejmé: zde a nejen zde text převyšuje dalece průměr obvykle psaného, čili malá událost (což jsem si vypůjčil tuším ze Štolby).


Marcela.K.
25. 09. 2015
Dát tip

skvělé*


a2a2a
17. 09. 2015
Dát tip

Jsem rád, že se mi znovu potvrzuje, jak opravdu dobrý autor, v tvém případě autorka, (tvá - tvé?) haiku mají mimo precizní formální stavbu i téměř vždy i nosný příběh okamžiku, tedy, že dobrý autor vnímá i jakýsi čtvrtý rozměr své tvorby. Často vnímám, jak některé inspirace jsou natolik silné a nosné, že nemám odvahu je zpracovat či potřebuji hodně času, jako bych se bál, že si zahrávám s něčím, co vnímá, slyší a je schopno odpovídat. A to je i tento případ. Nelze k tomu vznášet žádný kategorický soud, jen být vděčný za to sdílení či konfrontaci pocitů, které vedou k zodpovědnosti daleko širší, než by se nad několika málo řádky na vlastně bezejmenném serveru zdálo. Máš můj respekt.


Můra73
16. 09. 2015
Dát tip

... nedávno mi psal člověk, kterému v haiku důvěřuji, ať jsem opatrná na přílišnou originalitu, vnímám, že vlastně mluvíte oba o tom samém, děkuji.


a2a2a
15. 09. 2015
Dát tip

právě, že se ti to podařilo až příliš, v těch semínkách je tak silná emoce, tedy alespoň pro ty, kdo chodí za někým blízkým, že mne to úplně zaskočilo, nemyslím si nutně, že je to špatně, dost dobře naopak, jen jsem vyjádřil vlastní pocit, tvá skvělá práce je právě v tom, že jsi spojila obsah s atmosférou i jakousi naději na znovuzrození ztraceného života v jiné formě.


Můra73
15. 09. 2015
Dát tip

a2a2a, v poslední době se mi nedaří zachytit prostou krásu věcí (a ne, že bych se nesnažila). V těch semínkách (i když putovala do kapsy) byla naděje, která pro mě byla nosná. Jen nevím, nakolik se mi to podařilo přetavit do textu, motiv naděje měl po čtení zůstat jako nejsilnější. 

moc děkuji za Tvé zastavení a za komentář, budu nad ním dumat. 

 

 


a2a2a
15. 09. 2015
Dát tip

obsahově to nejsem shopen strávit, jak silně to působí, až si říkám, že je to hodně za hranici veřejně sdělitelného, to nemění nic na faktu, že jsi do haiku opět vtělila sepnutý příběh.


Háber
14. 09. 2015
Dát tip
***

A.H.
24. 08. 2015
Dát tip

*


Petr.II
17. 08. 2015
Dát tip

jo, ... *


Čudla
17. 08. 2015
Dát tip

/*


Můra73
17. 08. 2015
Dát tip

Děkuju za zastavení 


*


Umbratica
17. 08. 2015
Dát tip

Je štěstí,když květiny před smrtí ještě stačí vytvořit semena. Tip.


Kapsa
17. 08. 2015
Dát tip

Mistrovské dílo...


dadadik
17. 08. 2015
Dát tip

*



0-negativ
16. 08. 2015
Dát tip

+


Můra73
16. 08. 2015
Dát tip

Nepochopeny: děkuji za komentář... nechám tu jen to původní (řadila jsem jej jako druhé). První bylo příliš dopovězené.


Nepochopeny
16. 08. 2015
Dát tip

Druhá variácia mi je bližšia ako tá prvá. Trochu pochmúrne mi to príde však celé, ale remeslo umne zvládnuté.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru