Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Střípky

18. 03. 2002
1
0
1273
Autor
hurricane

Zachyť

barevný balónek

odlétající vstříc oblakům.

 

Zachyť

hořící

papírovou panenku.

 

Zachyť

užaslý pohled

v očích dítěte.

 

Zachyť

zlatý střípek prachu

na písečném pobřeží.

 

Zachyť

úsměv

rozkvétající na tvých rtech.


Lasy
21. 03. 2002
Dát tip
Prostě střídavě oblačno, ale jinak hodnotím vzávěrečné básni celou zbírku jako zdařilou i když s občasným zaškobrtnutím . . . Je jasné, že koncepce daná v názvu se naplnila a to hodnotím kladně - co se týč ostatních chyb - již jsem je přednesl . . . Piš a čti - obojí pomáhá!!!!! Lasy.

Amanda
19. 03. 2002
Dát tip
Kraaasne vzdycky jen lehce zvadi o nosnou myslenku kazde sloky a nechava prostor me se moooc libi a davam !*

Gordok
18. 03. 2002
Dát tip
Zkus si víc pohrát se slovy.

Lyryk
18. 03. 2002
Dát tip
nejsou tvé obrázky až příliš osvědčené :-)??

hurricane
18. 03. 2002
Dát tip
Osvědčené znamená,že jsem těchto výrazů a obrázků užila už v jiné básni???pak máš bohužel pravdu....

Lyryk
18. 03. 2002
Dát tip
není ani tak problém použít své bývalé obrázky ve své nové básni, ale použít obecně známé a očekávané obrázky - to problém je... nicméně v jiných tvých básničkách lze najít v pointách určité zřeknutí se jednoduchosti, potom se vyřčené banality dostávají na nový "tenký led, kde mohou utonout" :-))) to co píšeš není tolik nezajímavé, jak ti zatím připadá...

Mike_Obi
18. 03. 2002
Dát tip
Pardon, moc se mi to nelíbí...

Lyryk
18. 03. 2002
Dát tip
ona také tato báseň autorky není nejzdařilejší, ale má jiné moc dobré :-)))

hurricane
18. 03. 2002
Dát tip
Lyryku - :o)) Pravda je někdy trošku trpká,ale jsem ráda,že se dozvídám,že mám i nějaké snad "dobré" básně :o))

Armand
18. 03. 2002
Dát tip
Re: Lyryk zachyť materiálně homofoidní sesterskou aukci zachyť tetrachemický litinový žalm...... Tak to jsi myslel Lyryku/kritiku? Tohle jsou ty u Tebe méně známe a neotřelé obrázky nebo nabídneš "lepší" ??? :))))) Neobhajuji dílo jako takové, ale opět vidím moc jednostranný pohled.... tady přece moc nejde o ty slova ne? (což si trochu uznal) Co myslíš? Ano mohlo to být vyjádřeno nápaditěji. Ale někdy je očekávaný obraz lepší než nesmyslná vykonstruovanost.... Zachyť úsměv rozkvétající na tvých rtech. to samo osobě, i jako známý obraz, je prostě pořád to, jak to má být a bylo. Je to pořád ono. Neber to jako ostrý útok, nechci se tady hádat, jen jsem chtěl ukázat jiný úhel a zastat se hurricane.

hochstapler
18. 03. 2002
Dát tip
radoby basnicke ale za pokus nic nedas ach jooooooooooo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru