Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekáš

07. 03. 2016
12
11
400
Autor
Citera_Mor

V ruce poupě

na jazyku chuť doutnajících třešní

a ještě

ještě prvně se vrací příliv

jenže čekáš

A mezi prsty

výkvétá narcis


11 názorů

Čudla
16. 12. 2016
Dát tip

Mě se to líbí. /*


Citera_Mor
13. 05. 2016
Dát tip

Ruku na to!


Citera_Mor
15. 03. 2016
Dát tip

Tady byych se zase hájila. Samozřejmě, že psaní miniatur je těžké, o tom se ostatně může každý přesvědčit, pokud se pokusí napsat haiku či ritornel, nicméně tohle nebylo zamýšleno jako miniatura, spíš obraz. Konkrétní situace, pocit (ale, proboha, nemyslím to tak, že to šlo "ze srdíčka" :-))

Přiznám, že konečná verze je o některé výrazy osekána, aby byla údernější a plynula. Opakování slova "ještě" je zcela záměrné a to bych rozhodně nevyúpouštěla. Ostatně proto jsem mluvila o vkusu, protože každý autor píšící volným veršem si tvoří svůj vlastní volný verš. A někomu může připadat "ukecaný", jinému akorát.

Jednoduše, taky mám ráda úspornější a údernější útvary, například tvůj nástřel se mi tím minimalismem líbí, ale u této básně trvá na této konkrétní podobě.

(To jsem se zase rozkecala :-)) Hezký večer i tobě. :-)


Agibail
15. 03. 2016
Dát tip

o chutě se ani tak nejedná :-)...je těžké napsat dobrou miniaturu - ta by měla člověka- čtenáře  doslova "posadit na zadek" :-) Samotnou mě tento útvar fascinuje, stále se učím a ne vždy se povede...

... ještě jednou k básni... Na tak krátký útvar je zde dost " vaty". Takový rychlý nástřel:

v ruce poupě

na jazyku chut

           doutnajících třešní

vrací se příliv

mezi prsty

           narcis

 

Přeji hezký večer a at se ti v psaní daří :-)


Citera_Mor
15. 03. 2016
Dát tip

Díky za ohlasy.

Agibail: Beru, i když mně to připadá akorát. Ale rozumím tomu, že sto lidí, sto chutí. :-) Díky za názor.


Agibail
15. 03. 2016
Dát tip

škoda, slibný začátek, na miniaturu však bohužel málo ... doutnající třešně se mi moc líbí, je to nápadité - než se chuť třešní plně rozvine v ústech - než jakoby " bouchnou" :-)


Indianska
08. 03. 2016
Dát tip

Takové odpoledne jako dnešní

už se nevrátí.

Jo jo. Taky tu asociaci tam mám. Líbí se mi i bez  ní. T.


Anděl
07. 03. 2016
Dát tip

Má   ASOCIACE....Nezval: 

Miláčku ty máš v ústech zralou třešniJak chutná ti?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru