Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zklamání

24. 03. 2002
2
0
1119
Autor
dara

Největším zklamáním je zklamání sama sebe.

 

Jednou se člověk ocitne na souši v moři koncertů a zpářek...řekne si:

\\\"Už navždy Peace and Love.\\\" Ale je pátek a kolotoč se roztáčí znovu a znovu, nemáš sílu ho zastavit. Čím víc ti život lže, tím hlouběji padáš do jámy utopije a lžeš taky - duší. Věčně hledáš alespoň jednu cnost uvnitř sebe. Ať hledáš jak chceš nemůžeš ji najít, nemůžeš najít sílu k myšlence, která tě vykoupí z paralel pekla. Prosím dej mi víru v sílu a odpusť, prosím ještě jednou stůj při mě, Ely.


dara
10. 04. 2002
Dát tip
Dík

dara
10. 04. 2002
Dát tip
Musíme věřit. Díky

Imagine
08. 04. 2002
Dát tip
Dara: Stůj při mně, odpusť... Není co, ty mi máš co odpuštět... Jsem tady, víš to a uvědom si to...

Marwin
07. 04. 2002
Dát tip
Největším zklamáním je zklamání sama sebe. Svatá to pravda. Pak zkoušíš a hledáš, říkáš si, nejsem na tom zas tak špatně a realita ti dnes a denně svým zrcadlem neúprosného bytí opět ukazuje, že se mýlíš. A pak, když o něco už opravdu běží a ty zklameš, kam jít? Náhlá nechuť k tomuhle světu, ke všem a všemu kolem sebe, k sama sobě..... Jak dál? Jo, tak tenhle pocit dobře znám.

jojo
06. 04. 2002
Dát tip
peace and love!!!

Amanda
28. 03. 2002
Dát tip
Pekne hluboke - s !*

Seregil
26. 03. 2002
Dát tip
S tím v něčem souhlasím. Pokud jde o formu - trochu kulhá...

J
26. 03. 2002
Dát tip
tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru