Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stmívá se dříve

17. 08. 2016
13
11
632
Autor
snake_01

 

 

 

 

 

Stmívá se dříve.

Uvidím padat hvězdy

průrvami v mracích?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


11 názorů

CHT
13. 02. 2017
Dát tip

trošku mi něco dlužíš. 

A mně se to líbí.

 

(na tenhle stav jsem plně adaptovaný)


Umbratica
22. 08. 2016
Dát tip

Zajímavé - motivem stárnutí a smrti člověka se dnes taky zaobírám v básničce Kukačkový čas.Back upozornil,že v Japonsku je kukačka spojovaná se smrtí. Ale to jsem při psaní té básničky ještě nevěděla. 


Lnice
19. 08. 2016
Dát tip

moc líbí.-)


JARUB
18. 08. 2016
Dát tip

Moc povedené. Je dost těžké nevložit do haiku emoce, ale přesto je předat čtenáři. A tady se to přesně povedlo.


snake_01
18. 08. 2016
Dát tip

Díky, Umbratiko, nechtěl jsem to pojmenovávat, takže jsem rád, žes to udělala za mě. Chtěl jsem, pochopitelně zachytit symbolicky hranici mezi tísní a nadějí a já osobně si do toho promítám ještě motiv stárnutí člověka. Ale nechci tím navádět čtenáře k interpretaci, ostatně na haiku má být krásné to, že v každém rezonuje podle aktuálních potřeb a témat...


Umbratica
18. 08. 2016
Dát tip

okoloidúci,

je možné,že jsem do svého haiku "Zásek" nevědomky taky zachytila jak tíseň tak naději. Moje haiku o zaseknutém úplňku se dá chápat i jako okamžik náhle nabytého poznání. Poznání ale může být nadějné i děsivé a tísnivé.Možná vzrušený rybář si v obavách klade otázku,jaké poznání ho čeká.


Umbratica
18. 08. 2016
Dát tip

Zvláštní balancování mezi tísní a nadějí. Tip.


Podle výpočtu nepravděpodobnosti.....snad.  /T


*


okoloidúci
17. 08. 2016
Dát tip

... průrvy v mracích mi pripomenuli trhlinu v mraku v haiku Umbratici


Gora
17. 08. 2016
Dát tip

Pěkné:-) hlavně průrvy...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru