Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KAUZALITY

04. 09. 2016
0
1
253
Autor
pax

TOTO POJEDNÁNÍ předznamenává dobu...není to první vlaštovka, již několik prací na toto téma prošlo tiskem...např David Wilcock- Synchronicity

 

Zatím píšu jen takové útržky...doufám, že později vykrystalizují do kompaktnějšího Díla

 

Za laskavé přečtení děkuji, myslím, že zpětná vazba je důležitá, dík a spasibo a dzienkuje

...... .......

KAUZALITA

Kauzalita a její logika je to hlavní, co nás svazuje..ba čím se sami a dobrovolně a  ještě s radostí svazujeme...no neníliž pěkné znát pravidla a zákony?..to se to potom žije...vše..minulost, přítomnost, budoucnost..jako na dlani...nejsou žádná překvapení...zmáčknu čudlík....ozve se zvonek...příčina...důsledek...
jaké blaho

materialisti mají svoje materiální zákony
esoterici esoterické
duchovnáci duchovní
písmáci pravopísmácké
a běda, já který to kritizuju...mám taky své a navíc se nemohu vymanit ani z těch, které neuznávám...

no a je něco špatného na tom ctít zákony?
jak kdy
chci-li ven ze systému, pak je!
......

Krásný bytelný materiální kosmos s jeho hvězdokupami a škvarky a někde uprostřed lidmi....řídící se právě všemi těmi zákony...
jsem ..hlava děravá....vyměnil za počítačovou Hru na tento kosmos?!

Když jsem kdysi vnímal strom, samosebou jsem věděl, že musel vyrůst, je ze dřeva, mohu na něj vylézt či poprosit o energii..atp

dnes vidím strom...kde se vzal?, co to je?....něco nakreslené Animátorem....obrázek v kresleném filmu....má to buňky?...roste to?....stačí, abych kousek popošel a jeho výstup zkončil....strom zmizel a už není....

takhle je to přece v počítačové hře...a tak je to i v té mojí Hře na Jedno Období žáka Peťulky....
to, co automaticky a bez protestů přijímáte v střílečkách atp....je použito i tady...

proč by Animátor mě náročně udržovat celý kosmos, když já z něho obsáhnu jednu místnost a tenhleten monitor....
hvězdy, galaxie, amerika, dům co byl naproti...I TY, ČTENÁŘI, JSI-LI NĚJAKÝ...nic z toho není momentálně potřeba a není to ani v mých vjemech...tudíž to neexistuje...
jakmile ti ale zavolám na mobil...ozve se tvůj hlas..žiješ...hraješ...jsi...

podobně moje tělo....když kouknu do zrcadla ...vidím tělo....vidím plíce?...žaludek?....nevidím, protože je to očím skryto...neexistuje to...když ale lékař vrazí do mě skalpel...vytryskne krev!....
no to je překvapení..jé, pardon, napích jsem vám žaludek...

v kresleném filmu bych se vysmál tomu, kdo by si myslel, že Animátor soustavně kreslí všechny buňky těla i jeho orgány....

co tenhle momentálně nový a zdánlivě nepřirozený pohled znamená?

No že žádné zákony neexistují!!!

v kresleném filmu můžem pozorovat, jak učitel dokazuje žákům gravitaci tak, že pustí kámen na zem....vidíte děti...kámen padá...ergo gravitace existuje...a hle, kámen fakt padá...

no ještě jsem v kresleném filmu žádnou gravitaci neviděl, viděl jsem jen a jen, co nakrelil Animátor...chce-li se Animátorovi---kámen padá dolů....chce-li se Mu, kámen padá vzhůru...

pozor, co obhajuji já není bezbřehý chaos...i Animátor má své zasady...i On....

co ale je třeba změnit, je postoj k oněm všem zákonům....jo, platí, ale jen proto, že tomu tak chce Animátor..a změní-li On něco....udělá kotrmelec vše....i se zákonitostmi...může být najednou amen..což konzervativci opláčou, ale já--rebel avantgardní---vítám

Ano , já tak nějak cítím, že dnešní doba je dobou kotrmelců a změn, nikoli zakonzervovaných pravidel..na věčné časy a nikdy jináč...

moc fajn doba, kdybych ty kotrmelce nemusel dělat i já, bo už su celý potlučený....
...... .......

kdo z nás dneska neuvažoval v kauzalitách?
vsadím se, že všici, bohužel i já v nich uvažoval
je to zažrané

když se chcu např uzdravit, a to teda teď by fakt bodlo, dumám:
CO MÁM UDĚLAT, ABYCH BYL ZDRAVĚJŠÍ?
a čekám na odpověd sv é intuice....a když něco příjde, pak to dělám...
 
ALE UŽ JE TO BLBĚ --- UŽ JE TO KAUZALITA

Ano,už je to kauzalita

Na půl cesty je to trochu prohodit:
např škrábu se na uchu( zasvědilo mě)
aha...škrábu se proto, abych byl zdravější

sice je to ještě kauzální vazba ale mnhem volnější a svobodnější
celý den cosi dělám a vytvořím teda polokauzalitu, vše co dnes dělám, dělám proto, abych se uzdravil...vstávám..oblékám...koukám z okna...jdu po schodech..atd...atd...

no a zatím vrchol, ke kterému jsem dospěl je si říct:
DZIENKUJE ZA UZDRAWIENIE
uzdravení bez příčiny a nutnosti ji hledat
zázračné autouzdravení

tak zázračné, že ho ani případné zhoršení stavu či dokonce sama smrt nemůžou narušit


protože proč?
škrábu se proto, abych se uzdravil
jdu po schodech proto, abych se uzdravil

zhoršuje se mi to proto, abych se uzdravil

umírám...no jak jinak...proto, abych se UZDRAVIL!!!
nevěříš?
koukni na Krista, jak mu to bodlo

jo, chce to asi trochu odvahy...na druhé straně může Uzdravování probíhat i mírnějc...i když, chceš fakt velké Uzdravení?...pak běž do toho jako On

UŽ DU, PANE, UŽ DU
......
.........RA.....
..ARI.AUT.XIA..
.........LU.....

1 názor

JARUB
15. 09. 2016
Dát tip

Pěkný experiment. Ale máš kauzalitu i samotném Animátorovi -  se mu chce, tak ti předělá celý vesmír i s pravidly...ha...a ty se potlučeš... Není to smutné takto podlehnout benevůli (zlovůli) nějakého Animátora???

Ale jinak souhlas. Pokud chceš stát mimo tato pravidla a mimo tyto kauzality a mimo tento vesmír - musíš ven. A to jde podle mě v této realitě jen jedním způsobem...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru