Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BOŽÍ SOUD- KLADIVO NA PODVODNÍKY

19. 09. 2016
0
1
185
Autor
pax

pokus o vylíčení a nyrýsování jedné životní epizody čarodějnického učně Peťuly

......

Žili byli Peťula a jeho přítelkyně Barča.

Bohužel Peťula onemocněl a už s ním nebylo tolik srandy...

Jednou Barča povídá: Seš fakt nějakej marodnej, až umřeš, co bude se mnou, chuděrkou?

Tví synové zdědí byt...ano, ten tenkrát ještě patřil Peťulovi i s veškerým vybavením, neb ho koupi za své peníze....a když ho zdědí...mě vyženou!!

No to máš pravdu---moc rádi tě nemají...

Ale dobrák Peťula začal přemýšlet, jak milované Barče pomoci... a po čase vykrystalizoval nápad--- púřepíšu byt (byl družstevní) na Barču a ona bude moci ... po mé smrti...v něm zůstat bydlet...a až i ona odejde z bytu, vrátí byt mým synům...

 

Barča souhlasila a jak Peťula vymyslel, taxe stalo

Vzhledem k jeho chorobě a zamilovanosti to není nic až tak divného...bohužel ani žádný záznam nebyl udělán...vše zůstalo  jako ústní dohoda mezi Barčou a Peťulou

..............................

Uběhlo několik let a stalo se toto:

Peťula neumřel a dokonce se trochu zdravotně zlepšil

Začalo ale skřípat soužití Peťuly a Barči...hádky a nadávky skoro co týden...zdravotní stav Peťuly se začal opět zhoršovat a po poslední hádce už nebylo jiné cesty...ROZCHÁZÍM SE S TEBOU, BARČO, JINAK BYCH TU UMŘEL...

Rozchod změnil situaci a Peťula požadoval byt zpět...nutno podotknout, že to byl jediný majetek jeho rodiny..bo ano, kdyby měl Peťula dvacet bytů, pak tento jeden darovaný pochtívat zpět by bylo nehodno džentlmena...

A koho z vás, laskaví čtenáři, teď překvapí odpověď Barči?

No mylím, že nikoho, to jen náš Peťula zůstal tumpachový...

Byt jsi na mě přepsal, je můj , vracet nic nebudu, je to uzavřená záležitost a mi a mé rodině už dej pokoj, bo zavolám policii ...

A šup...vyměnila zámek

A šup... objevil se tam nový přítel

A šup...kde skončil Peťula? Díky laskavé kamarádce, která ho finančně podpořila, si pronajal garsonku...takže jako bezdomovec ne, což by mu patřilo, za jeho hloupost?

( pozn Autora: no moc chytrý to nebylo, ale máme vždy a všechno řešit právní cestou a primárně všem...notabene milované osobě... NEDŮVĚŘOVAT?..ano, ti co nám vládnou by to tak možná chtěli...abychom zamčení ve svých celách nikomu neotvírali a spokojeně koukali na tv s jejich specielně připraveným obsahem od zpráv až po akčňák...jojo, ale jaxe potom máme domluvit..spolupracovat...řešit bídnou situaci ve společnosti...kde panuje zlodějna a lež má talár???)

Peťula ve své garsonce, opět nemocen a na pokraji sil, přemýšlí o své situaci....asi pět právníků mu potvrdilo nbezvýchodnost situace...dar zpět lze získat jen několika málo způsoby...

Ale neníliž Peťula učeň čarodějnictví?...JE...a taxi vzpomněl na institut práva kdysi ve středověku zvaný...BOŽÍ SOUD

 

JÁ-PEŤULA ŘÍKÁM, ŽE VŠE PROBĚHLO TAK , JAXEM POPSAL..TEDY ŽE BYT JE MŮJ A JE TŘEBA HO VRÁTIT...TY- bARČA ŘÍKÁŠ, ŽE TO NENÍ PRAVDA A BYT JE TVŮJ.

SOUD VĚDĚT NEBUDOU, DŮKAZY CHYBÍ...ASPOŇ ZATÍM..ALE BŮH, VE KTERÉHO VĚŘÍM, TEN JE Z CELOU KAUZOU DOBŘE OBEZNÁMEN, ZNÁ MÉ I TVÉ MYŠLENKY, VÍ JAK TO BYLO...

 

PROTO...NECHŤ ON ROZHODNE DO ROKA A DO DNE( pozn Autora: to jsem si vypůjčil z JIRÁSKA, ale prosím, šlo-li by to, může to být i dřív, dík...) A URČÍ A POTRESTÁ VINÍKA!!!

NECHAŤ SE TAK STANE!!!

 

(pozn Autora: Autor u vědomí zvědavosti čtenářů by moh anticipovat budoucí události a pokračovat v psaní...má ale víru, že věc bude odsejpat a proto vyčká nějakou tu dobu, aby se BOŽÍ VŮLE mohla projevit vv celé své kráse, laskavosti a nádheře, jakož i přísnosti k těm, co to potřebují)

 

konec prvého dílu...léta 2016, měsíce září, dne 19.----pro určení lhůty rok a den... to vychází na 20.9.2017...hle, aniž by to Autor zamýšlel, zrovinka den narozenin Barči...Boží mlýny se hnuly...

......................................................................................................


1 názor

JARUB
21. 09. 2016
Dát tip

No, spíš bych to viděla do kategorie Mimo. Scénář to není...

Boží mlýny jsou dobrá věc, ale člověk se někdy dočká pozdě....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru