Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K. C.

06. 04. 2002
1
0
3352
Autor
Lasy

Kurt Cobain 1967 - 1994 It is better to burn out than fade away.. Vandalism - beautiful as a rock in a cop`s face..

Snad nebudu příliš \"out off topic\" -

ale dne 6.4. je (mimo dne oslav narozenin našeho byskytaristy No!Skinse) dnem, kdy si já i ostatní připomínáme sebevražedné úmrtí Kurta Cobaina.

Letos již osmým rokem . . .

 

 

\"a denial . . .\"

 

Lasy.


Merle
10. 04. 2002
Dát tip
Naghul: jak takhle? a já měl pocit, že už se mi ti to podařilo vysvětlit...

Vio
09. 04. 2002
Dát tip
Taková je doba. Freddie Mercury zemřel na AIDS a mohl si za to de facto sám. To říkám, aniž bych ho odsuzoval. V žádném případě. Každý rok si spousta lidí připomíná jeho smrt a věnují se tomu všechna média. Proč? Jako memento? Popstar jako odstrašující příklad? Kurt zase spáchal sebevraždu. Nemyslím si, že by bylo správné glorifikovat jeho čin. Ale klidně si jej připomenu jako muzikanta, jelikož jsem Nirvanu taky poslouchal. Ale připomenu si jej zase poslechem jeho hudby a ne tím, že na něj budu 6.4. vzpomínat. Ale jak říkám, taková je doba...

gd
09. 04. 2002
Dát tip
Kurt Kombajn byl supr sekáč!

most
09. 04. 2002
Dát tip
Vio: To je moc hezky napsaný názor :) 
        Navíc Freddie .. naposled jsem si na něj vzpomněl 
        minulý týden při opeře a docela mi bylo líto, že už 
        Barcelonu neuslyším naživo... 

Každopádně souhlas.

	

Merle
09. 04. 2002
Dát tip
Nazghul: všimni si, že o odsuzování mluvíš pořád jen ty, stejně tak o lepších a horších lidech. prokletí mluvil o lepších lidech k připomenutí. ty si KC připomeneš rád, mě za to nestojí (a opovážil jsem to tu říct veřejně). nehledej za tím útoky na tebe nebo na KC. to je prostě můj názor a víc polopaticky už ho jen těžko vyjádřím...

Prokletí
08. 04. 2002
Dát tip
divný,,,, znal bych lepší lidi, na jejichž smrt vzpomínat :(( m.

Mahoney
08. 04. 2002
Dát tip

Merle
08. 04. 2002
Dát tip
to je teda idol... souhlasím s Prokletím

kafka
08. 04. 2002
Dát tip
vzpomněla jsem si... (znala bych i horší lidi, na něž vzpomínat... přemejšlim, kteří to jsou a kteří ti lepší... )

dablik008
08. 04. 2002
Dát tip
tak oni by lepsi treba i byli, ale tech horsich by bylo mnohem vic :o) (Kurte, je neposlouchej ;o))) )

Lasy
08. 04. 2002
Dát tip
Díky Nazgule . . . Je mi z toho trosku smutno, pánové. Tohle bych od Vás nečekal . . .

Merle
08. 04. 2002
Dát tip
Nazghul a další protestanti: nikdo tu nikoho neodsuzoval. vy si klidně Kurtovu smrt oslavujte/připomínejte, my to dělat nebudem, to je všechno. pokud vás zklame, že to někdo vidí jinak, než vy, jste vy sami zklamáním...

most
08. 04. 2002
Dát tip
Lasy: Každý má svůj názor - nechť :) 

          Nezdravé je jen myslet si, že ten můj je nejlepší 
          - z každé strany :)

          Byl - a v mých uších je pořád skvělý muzikant.

A lidskou stránku mi nepřísluší soudit. 
/Jak soudit bez porozumění - a jak rozumět bez toho, aniž bych si prožil to co on? /



	

upřímná
08. 04. 2002
Dát tip
Jak muzete vedet kdo je lepsi a kdo ne :o) Souhlasim s mostikem :o)

Lasy
08. 04. 2002
Dát tip
Sorry, prostě se mně jen dotkal poznámka "to je teda idol... " myslím si, že o tom má upoutávka nebyla . . . a vůbec . . .

Vole
08. 04. 2002
Dát tip
urcite nepoznam lepsich ludi, na ktorych by bolo treba spominat Kurt is still alive (in our hearts)!velmi milo si ma potesila lasy thanks

dablik008
08. 04. 2002
Dát tip
souhlas s Lasy, nazor at ma kazdej svuj, to je v poradku, ale opatrne s tim vyjadrovanim, prosim ;o)

Prokletí
08. 04. 2002
Dát tip
Nazgule, kdo odsuzuje? nemám chuť se nad tím ale hádat, ju? ;o) m.

upřímná
07. 04. 2002
Dát tip
Kurva Drat! no jo, leti to.

most
07. 04. 2002
Dát tip
osm let létám do tvaru čísla letím do tvaru včely a kulka jenom křísla do vlasů do té běli

upřímná
07. 04. 2002
Dát tip
hm :o(

dablik008
07. 04. 2002
Dát tip
ja to oslavil nalezite...v ramci moznosti :o) dik ze to nekdo pripomnel! *******

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru