Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smrt

13. 04. 2002
3
0
1162
Autor
Fluctuatio

 

 

hluk velkoměsta plyne jako řeka.

ničí vše, co mu přijde do cesty, nikoho nešetří.

nic není možné, hranice jsou všude, kam se podívám.

stromy umírají.

hvězdy hasnou, nesvítí jako kdysi.

malá jasná světýlka už nerozveselují smutné dušičky.

prasklo vlákno.

křídla jsou ustřižena, obálka křehká.

stačí malý otřes a vše se zničí, nic nebude.

nevinný závan větru unáší znamení.

znamení blízké smrti, která nás nemine.

čeká na všechny, schovaná.

ukáže se ale,

ve dne, v noci,

ve štěstí, smutku,

bohatství či bídě.

skrýš se otevře a vybere si svou daň,

náš život...

 

 

 

 

 


Lu_Po
18. 03. 2003
Dát tip
Pavučinka....... Kouzlo ............ SMRT.. Na to .... ssss to....... TIP

sidi
15. 04. 2002
Dát tip
Wiki, ty osvětářko, nešiř paniku. - Nebo naopak?

sidi
15. 04. 2002
Dát tip
Po opětovném přečtení ti dávám za pravdu, přemýšlení o životě a smrti skutečně nejvíce přitahuje nezletilce a nezletilky, pubescenty a adolescenty, prostě všechny nedovybudované či jinak rozestavěné bytosti. Proč? Protože je to rozmařilost, kterou si právě oni mohou dovolit. - Wiki, skláním se před tebou. :-)))

Wiki
15. 04. 2002
Dát tip
sidi, už jsi se narovnal ??? :-)))

Cirilla
14. 04. 2002
Dát tip
smrt, jo, jediná naše jistota.*

Wiki
14. 04. 2002
Dát tip
jako mladá čarodějka máš před sebou ještě stovky let života:-))) vždyť Ty jsi teprve čarodějnické mimino, chápu, že tě zajímají otázky života a smrti.....všichni jsme tím prošli:-) Ale milá, kolegyně, je pomalu čas začít se zajímat spíš o to, co je mezi narozením a smrtí :-)) a to je ...láska :-))) Smrtí stejně nic nekončí, to ale poznáme všichni až teprve v tom správném okamžiku :-)

cup_of_tea
13. 04. 2002
Dát tip
*** vystizny a dech berouci...Opet deprese?? Prasklo vlákno. To se mi moc libi...

Fluctuatio
13. 04. 2002
Dát tip
ja nevim,mozna trosinku ,takova malinkata deprese,nevim fakt nevim....:o))

Wicana
13. 04. 2002
Dát tip
Prasklo vlákno, křídla jsou ustřižena, obálka křehká, a bojím se podívat dovnitř, že to pak nedokážu zalepit :--) pěkné, i smrt může být pěkná po pěkném životě :--)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru