Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž v poezii "2019/I" - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ

01. 04. 2019
2
31
3855
Autor
Báseň_roku

 

Soutěž v poezii "2019/I" - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ

 

Dle hodnocení čtenářů se básně nominované za 1. čtvrtlení roku 2019 umístily v následujícím pořadí:

1..... Zimostřepy autora muamarek . . . .. 14
2-3... Zimo autora Kalip . . . . . . . . . 11
2-3... SNĚHULÁCI autora Nami 99 . . . . .. 11
4-5... třeba začne sněžit autora kvaj . . . 6
4-5... Střípky zimy autora Alegna . . . . . 6
6-7... Zimní střípky autora blacksabbath .. 4
6-7... ŠTAFETA autora Kočkodan . . . . . .. 4
8-9... Zimní II autora bixley . . . . . . . 3
8-9... Bivak autora R.J.Voříšek . . . . . . 3
10-12. ZIMNÍ autora zirkonia-leona . . . .. 2
10-12. Zimobraní autora K3 . . . . . . . .. 2
10-12. Sněžná básnička autora supizmus . .. 2
13.... Zima autora Meggy 607 . . . . . . .. 1

Gratulujeme vítězi!
Děkujeme všem aktivně se zúčastnivším.
Svoji báseň si teď každý může vystavit na své autorské stránce.
Zde pod nickem Báseň_roku zůstane uchována jako "snímek cílové kamery"
včetně komentářů a tipů na věčné časy (nebo aspoň do konce Písmáku)
a taky pro případné celoroční kolo soutěže.


31 názorů

Jen běž, včil:-) a moc díky, začátkem června bude druhé kolo, buď ve střehu:-) a zapoj se...


CHT
05. 05. 2019
Dát tip

No sqělé!

Tohle mi uniklo.

Jelikož mne ale bolí už prdel, myslím hýždě, přečtu si pravidla později.

Aniž bych cokoliv jakkoliv přeceňoval, Kunderu či lyriku nevyjímaje, dovoluji si quitovat s povděkem, Petro.

(nebudete-li tomu věřit, homonymní firma je mi zaměstnavatelem, proto musím držet firemní tajemství, pršet bude. Ano, jen když kape!!!)

Můžu se jít osprchovat? Včil?


Silene
05. 04. 2019
Dát tip

Né, i k radosti! Přimlouvající se Škarohlíd.


Gora
05. 04. 2019
Dát tip

Díky vám všem za nápady, určitě budou využity ve prospěch soutěže...a škarohlídům navzdory!


Silene
05. 04. 2019
Dát tip

Tví Škarohlídé ti rozumějí. 

:)

A jak! Také jsou škádlíci.


K3
05. 04. 2019
Dát tip

Já to nemyslel špatně, jen jako malé přátelské poškádlení. Škarohlíd je krásné slovo vhodné do básně:).

Jenom je fakt že úroveň každé soutěže dělají především soutěžící a že je škoda pro všechny se nezůčastnit a nedát svou kůži na trh. Ale na druhou stranu se to může brát spíš jako jako zpestření.


Silene
05. 04. 2019
Dát tip

Rozmáchnout mi v daný moment přišlo jak rukavička! Ani nevím proč.

Po(l)esmajlík.


Silene
05. 04. 2019
Dát tip

Iren, Karle,

my škarohlídi si svou vodu vždycky nalezneme, abychom měli z čeho týt.

Všeobecně však soudím, že projektu prospěje, když název dovolí fantazii roztáhnout křídla i k jiným vzletům, a ta se více rozprostře.


Gora
04. 04. 2019
Dát tip

Děkuji, Lakrove!


Lakrov
04. 04. 2019
Dát tip

Básnicky asi ne, ale technicky to podpořím.


K3
03. 04. 2019
Dát tip

To by bylo nejlepší, určitě se mnozí přidají.


Gora
03. 04. 2019
Dát tip

Ideální by bylo, kdyby se do soutěže zapojili jak ti, kdo v básnické tvorbě teprve začínají, tak pokročilejší. Určité změny třeba co se týká témat chystám, tak uvidíme. V dubnu si dáme oddech a v květnu vyhlásím druhé kolo.


K3
03. 04. 2019
Dát tip

Ta by ale byla možná voda na mlýn škarohlídům:).


Gora
03. 04. 2019
Dát tip

Karle, děkuju za podporu, pokračovat určitě bude, jen možná změním název za méně ambiciozní.


K3
03. 04. 2019
Dát tip

Jsem samozřejmě pro, aby soutěž pokračovala celoročně, podle plánu:).


kalip
03. 04. 2019
Dát tip
Děkuji tipujícím, komentujícím i organizátorce! Gratuluji muamarkovi a Nami(mu) 99! Pobavilo mě, že píšu jako někdo jiný, koho vůbec neznám. Ráda jsem si přečetla všechny básně.

Muamarek
02. 04. 2019
Dát tip

Qíčalo, Alegno, Kvaji, Nami, K3, Kočkodane - díky Vám všem a pěkný den :-)))


Malé upozornění: soutěž byla ukončena o půlnoci 31.3., nehlasujte již...autoři si mohou básně vystavit na svůj profil a dál sklízet komentáře a tipy od ostatních uživatelů, kteří do soutěžního hlasování nezasahovali:-)


Kočkodan
01. 04. 2019
Dát tip
Ani mne nenapadne, abych držel ústa a nepogratuloval bedňákům (neplést si se zabedněnci) a nepoděkoval ostatním. A dík letí samozřejmě i na jih naší společné vlasti za Irčou alias Gorou. Troufnu si dokonce tvrdit, že by bez ní tato soutěž možná ani nevznikla. (mrk) Jo a díky čtyřlístku lidských individuí, jenž vhodil/kteří vhodili svůj hlas do mé urničky. Jsem si zcela jist, že každý z nich učinil v životě již mnohem horší přehmaty. ;-)

K3
01. 04. 2019
Dát tip

Blahopřeji prvním třem. A jsem rád, že vyhráli, neboť jsem je tipoval.

Škoda, že se nezůčastnili všichni ti, jejihž přítomnost by soutěž ještě mnohem víc obohatila.


Nami 99
01. 04. 2019
Dát tip

Úplně nejvíc, děkuji všem, kteří mi dali tip a přeji krásný, jarní den.


Nami 99
01. 04. 2019
Dát tip

Irčinko - děkuji moc za to, že jsem se mohl  zúčastnit této skvělé soutěže.

Velká gratulace vítězi Mauamakovi.

Gratuluji Kalipovi, k umístění na bedně a krásnému dílu.

Gratuluji všem zúčastněným.

A děkuji všem za případnou gratulaci mě, i milá slova k mému dílku.

Děkuji.


Petr333
01. 04. 2019
Dát tip

Tuhle olympiádu jsem sice nehrál, ale palec nahoru a pochvala Ireno za čerstvej vítr. Petr.


kvaj
01. 04. 2019
Dát tip

Vítězům gratuluji! Qíčala sice píše o trestné uličce komentářů, ale já se u nich docela bavil.


Alegna
01. 04. 2019
Dát tip

Gratulace Markovi, Kalipce a Namimu

a veliké poděkování Goře

děkuju i spolusoutěžícím a čtenářúm :)


Muamarek
01. 04. 2019
Dát tip

Věřím, že pěkné :-))))


Gora
01. 04. 2019
Dát tip

Marku, děkuju. 

Záleží na nás, jak si to tady uděláme, takové to budeme na Písmáku mít:-)


Muamarek
01. 04. 2019
Dát tip

Díky, Goro, za tuto soutěž. Věřím, že kolo od kola se zapojí více autorů a bude nás to všechny bavit.

 Chtěl bych poděkovat nejen všem, kdo dali mému dílku tip - ale i všem, kdo se soutěže zúčastnili a pomohli tak Goře její projekt rozjet.

 

 Kalipovi a Nami pak gratuluji k "bedně" - mám hlavně radost z Nami, jejíž dílo se mi velice líbilo.

 

 Mějte se všichni krásně a pěkný den :-)))


Gora
01. 04. 2019
Dát tip

Gratuluji všem, protože není důležité zvítězit, ale zúčastnit se! Děkuji vám za odvahu, se kterou jste čelili kritice a nehnuli brvou v rámci neprozrazení identity:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru