Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Intriky

01. 08. 2019
9
13
609
Autor
DN

Osamělé duše se páří. 
Buď opatrný, nepleť se jim do cesty. 
Řeknu pravdu, nejsi tak skvělý. 
Žádný polibek nevyřeší včerejší kolaps na dálnici. 
Doufám, že až půjdeš domů, do tváře ti udeří horko odražené pískem.

Svlékám tě z kůže, zatímco hltáš medové zahrady. 
Vydrž, odnesu zbytky. 
Ty nevděčníku, intriky mají dlouhé hubené nožky a jsou skoro za tebou. 

Říkáš, že chutná jak jed. 
Já tvrdím, že tak chutná napoprvé každý. 
Vysmál ses jí, přitom se jen chtěla podělit o kousek volného místa. 
Nestál bys o to samé? 
Alespoň na vteřinku po probdělé noci ukojené masturbací. 

Vracím se za tebou na cestu.
Betonové stavby vypráví zaslechlá tajemství. 
Šeptej, přece nechceš, aby nás drbaly.

Osolím naši píseň.
Třeba si vzpomeneš na unavené mžourající oči po první společně probdělé noci. 
Třeba ucítíš znovu tu blízkost. 
 

 


13 názorů

Gora
03. 08. 2019
Dát tip

Entropie, díky, já jsem dala vědět adminovi...


Entropia
03. 08. 2019
Dát tip

Může nahlásit nevhodnou kritiku Starého Rendla? Vím, že to autorovi nevadí a omlouvám se mu, ale když spravedlivé mazání tak spravedlivé mazání (ne Rendla, jeho kritiky!)


DN
02. 08. 2019
Dát tip
Doufám, že ne. :D

DN
02. 08. 2019
Dát tip
Všem moc děkuji.:)

agáta5
02. 08. 2019
Dát tip DN

a já si furt říkala, čím je mi jeho psaní blízké :)


ysslandia
02. 08. 2019
Dát tip DN

spozornela som pri komentári atkij, nakoľko doteraz som si naozaj myslela, že sa jedná o ženskú autorku... no teda, " o to väčšia pochvala za to osobité "videnie "


atkij
01. 08. 2019
Dát tip agáta5, DN
Podstatné již bylo řečeno. Nemusí mi vše ze Tvé poezie vyhovovat, ale tvé texty jsou mi sympatické. Přičemž je zvláštní, že bych je místy přisuzovala ženě. Asi pro decentnost. Což proti ničemu samozřejmě není. Malinko mi připomínáš Bořka Mezníka v light verzi.

Benetka
01. 08. 2019
Dát tip DN

Hmmm...já to,žel,nedokážu tak dopodrobna rozpitvat jako vážení kolegové písmáci,za sebe můžu jen říct,že obrazotvornost máš teda fuckt slušnou! ;)

Apropó - POTENCIÁL - není to nějaká choroba?! :D


DN
01. 08. 2019
Dát tip

Velmi si vážím vašich připomínek a doufám, že ve mně vidíte potenciál oprávněně. :)


Gora
01. 08. 2019
Dát tip Radovan Skromný - Tvořivý, DN

Předposlední sloka začíná dost archaicky - a pateticky, na to bych dala pozor, až do konce je to pak již příliš "zhrzené" ...předchozí tři myslím dobře vyjadřují tak trochu ironický postoj autorův, jen tady v tomto verši mi přijde trochu méně "zručně napsáno" slovo odrážený - a příliš do detailu to s poledním příchodem... 

udeří pískem odrážený žár, až půjdeš v pravé poledne domů. 

jinak zajímavé čtení s potenciálem...


ysslandia
01. 08. 2019
Dát tip DN

Mám už pár tvojich textov prečítaných.Baví ma tvoja obrazotvornosť, spôsob prezentácie,niekedy pri čítaní sa neviem ubrániť dojmu- raz bude písať úplne skvelo,- zatiaľ ti k tomu chýba malý kúsok, ktorý sa častejším písaním vykryštalizuje a dopadne do mozaiky. V tomto texte ma neskutočne bavili prvé dve sloky,v tretej už tá disciplinovanosť začala pokuľhávať. V mojom videní k výborným prvým dvom riadkom by som dopla štvrtý a piaty..takisto by som oželela miesta ako:,,Vracím se pokořen stíny zlíbat oddanost pravdě."- v podstate posledné dve sloky mi už prišli dosť prepálené a zbytočne dopovedané, čím sa zbytočne rozriedil ten celkový dojem...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru