Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hladoví

04. 08. 2019
3
5
375
Autor
DN

Dotkni se klíčních kostí. 
Jen jeden dotyk. 
Tělo září a mysl utíká před můrami zrozených za denního světla. 

Dej mi okusit tajemství. 
Prý sbližují. 
Napovídám toho dost, ale na tebe jsem vyplýtval nejlepší historky. 

Polož se vedle. 
Šeptej, mohli by nás slyšet. 
Hladoví totiž nespí. 

Jak se poznají milenci? 
Asi prožívají osobní traumata jeden druhého. 
Takže… ? 
Polykám bolest. 
Jsi malá záludná pilulka, ale co na tom sejde, když tlumíš úzkost. 

Polykám lásku. 
Dej mi okusit svoji podstatu. 
Šílím za pronásledování můr zrozených na týhle zemi. 
Vyletí mi hlava. 
Mělo to být až tak intenzivní? 
Ahhhhhh!!!

Kde ses tu vzal? 
Kdy ses narodil? 
Smím ti dát jméno? 
Nechoď blíž, sní tě hladoví.


5 názorů

Silene
06. 08. 2019
Dát tip DN

joj, yssiny postřehy jsou všeobecně moc fajn, když se člověk zvládá případně oprostit od přebytků ega, rozhodně se přiučí, doví - jakkoli je cele na něm rozhodnutí, čí intuicí se nakonec řídí v dalším řícení vpřed:)

to myslím totálně obecně, naprosto né z nějakého podezření k autorovi, tam mám jen takové, že rovněž čuju nadějný poetický potenciál, na němž se zdá odhodlaný pracovat, ale sama jsem se dosud nezkonsolidovala dodat nějaké vlastní dechberoucí použitelné vhledy

 

snad to někdy zvládnu!

mám furt dělat dost co sama se sebou, mrk

Ať se daří:).


DN
05. 08. 2019
Dát tip Silene
Vůbec se neomlouvejte. Moc si vážím postřehů. Sám cítím, že je, co zlepšovat. :)

ysslandia
05. 08. 2019
Dát tip Gora, DN, Silene

hneď prvý riadok by som totálne škrtla...čo mi asi kúsok v texte vadí, je organizácia textu...možno by som ja napr.začala otázkami-ako sa poznajú milenci ? trochu možno zrekovala niektoré výrazy, a trebárs niekde pred  záverom použila niečo z úvodu...toto nie je presn návod, podľa ktorého by si sa mal riadiť, len dedukujem svoj pocit, prečo mi v texte niečo vadí... takisto by som sa asi aj v budúcnosti zbavila takch pop výrazov-tancuj na mojom tele...čiže teraz mi to ako celok príde organizačne nedotiahnuté, a kúsok nedisciplinované... / ak si zoberiem tú vcelku podarenú pasáž...

Jak se poznají milenci? Asi prožívají osobní traumata jeden druhého. Takže… ? Polykám bolest. Jsi malá záludná pilulka, ale co na tom sejde, když tlumíš úzkost. 

Polykám lásku. Dej mi okusit svoji podstatu. Šílím za pronásledování můr zrozených na týhle zemi. Vyletí mi hlava. Mělo to být až tak intenzivní? Ahhhhhh!!!

už aj tam vyskakujú aspon pre mňa nejaké "medzierky.." dalo by sa napríklad skúšať či nie je lepšie odpoveď sčleniť...jak se poznají milenci? asi prožívají trauma jeden druhého- a ty jsi jen malá záludná pilulka, která tlumí úzkost

takže ? polykám bolest, polykám lásku.. šílim za pronásledovaním múr zrozench na týhle zemi...Melo by zo být až tak intenzívni ? dej mi okusit svoji podstatu a mne vyletí hlava...

ospravedlňujem sa za "rozpitvanie" textu autorovi a zopakujem, že toto z mojej strany určite nie je návod ani nejaký povel, že urob to presne takto...skôr je to naozaj taká rýchla ukážka toho, že s textom by sa dalo pracovať, vypevniť ho a dať mu viac disciplinovanejší náter. Takže počkám si ešte na ďalšie texty.


Benetka
04. 08. 2019
Dát tip DN

Líbí se mi to,páč mám podobné proudy myšlenek kterým se snažím dát tvar a pak je hodit na "papír"... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru