Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S Tebou...

16. 10. 2019
7
3
502
Autor
Benetka

Je toho tolik tolik co bych chtěl napsat/zmínit... Ale je tolik tolik málo času a sil k tomu to uskutečnit... :/

Dnes ráno když jsem se blížil k zastávce busu mě oslovil řidič kamionu který stál na křižovatce cest a nevěděl kudy kam. Kolem šlo spousta jiných lidí,ale on si vybral právě mne. Vesmír to tak zařídil. Zprvu to zkoušel přes mobil s překladačem. Ve hře byla ruština. A tak mu povídám: Telefon ně núžno! Ja němnóško gavarim pa rúsky! Usmál se,a řiká - kam mám jet? Tibjé nádo jéchať etot darógou,a tam nachódit sa benzokolonka katóruj ty chóčeš. Spasíbo! Pažálujsta! :) Možná na mě bude vzpomínat,a řekne před přáteli,že v čechách našel kluka co s ním mluvil rusky... :)

Má Zlatohnědá...

Když se potkáme a stojíme proti sobě Face To Face tak se oba usmíváme. Kdyby nás někdo pozoroval,tak... Tak co by vlastně viděl? Usmíváme se,třebaže máme někde v duši ukryté ty svoje nechtěné smutky... ;)

A ostatní mi říkají: Co  to bereš?! Že se pořád tak usmíváš???!!!??? Dej nám taky!

Co bych bral... Já... Jsem... Jen... ZAMILOVANÝ!!! :)

A se vším smířený.

Ovšem to jim říkat rozhodně nebudu! ;)

Voláš mi milionpetštotisíckrát!

Chtěla jsi vědět jestli ta a ta zakázka odešla. Veď vieš,že šéf to slúbil! Jo jo - sliby se slibují,a blázni se radují!!! Já jsem Ti hned řikal,ať si od toho nic neslibuješ... :) A povedala si: Si pekně škodolibý! Ale som rada,že sa smeješ!!!

Opravdu nevím,proč Ti na mě tolik záleží...

A pak jsi volala znova a znova a...

Ospravedlňujem sa,ale už si mi chýbal...

Ach!!!

Vesmíre!!!

Dokázalas bys sis vůbec představit JAK TY CHYBÍŠ MNĚ?!?!?! 


3 názory

dievča z lesa
17. 10. 2019
Dát tip Benetka

keď sa dvaja usmievajú, čo je viac?


Alegna
17. 10. 2019
Dát tip Benetka

ach ta láska vesmírná....jak ráda tě čtu a usmívám se tu :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru