Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmikráska

21. 10. 2019
5
6
603
Autor
Benetka

Má ZLATOHNĚDÁ...

Možná bych Tě mohl nazývat i Bellis Perennis  - tak jsi krásná!!!

Tolik věcí o sobě nevíme... Ty třeba nevíš,že jsem vyučený zahradník. A kolik toho vím o kytkách a stromech. Třeba jejich latinská jména. 

Dnes,i kdybych se třeba na kostičky rozkrájel,nemůžu se ubránit smutku. Prostě je to tak dané. A proto i ta písnička...

https://www.youtube.com/watch?v=zmGmKudbKy8

Některá přání se plní. I když tak nějak...nechtěně? Přál jsem si ať léto nikdy neskončí. A hele! Je konec října a venku je léto!!! A holky stále ještě chodí v tričečkách a sukýnkách a šatečkách. A já se spolu s panem doktorem KOCHÁM. Když stejně ani víc nesmím. Za chvilku nebudu ani to. Začne období vaťáků a půl roku bude utrum. 

Jiná přání se nikdy nesplní. Aniž by si to človíček přející si uvědomoval tak některá přání se nesplní pro něj NAŠTĚSTÍ! Jenže to je právě to - jak poznat nerozpoznatelné?! Dopředu nikdy nevíš nic.

Nevím,mému srdci milá,jaká Ty máš přání?!?!?!

Ale můžu Ti tu pošeptat některé mé. Neskromné. 

Pohladit Tě po vlasech.

Políbit Tě.

Vzít Tě za ruku a projít se s Tebou alejí barevně oděných stromů a kytek.

Sehnout se do trávy a utrhnout Ti

SEDMIKRÁSKU.


6 názorů

Benetka
21. 10. 2019
Dát tip

Krásná slunná Californie! Mám radost,že Ti písnička udělala radost. Je to moje smuténková srdcovka. A ne jediná. ;) A tak s láskou napravuj... :)


asi dostávame patričné rany, aby nám srdcia nezleniveli ... a niekedy sú to šupky, inokedy šupy


Alegna
21. 10. 2019
Dát tip dievča z lesa, Benetka

Nevím, kdyby ti sedmikráska vyléčila všechny rány, jestli bys pak psal tak milé láskyplné texty, které se tak krásně čtou....... :-)


Benetka
21. 10. 2019
Dát tip

Vím děvče... Jen kdyby uměla léčit všechny rány...


dievča z lesa
21. 10. 2019
Dát tip Benetka, Alegna

a vieš, že sedmikráska okrem iného lieči aj rany?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru