Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 4.

24. 11. 2019
6
2
406
Autor
Benetka

Co je opak Déjá vu?!

Deža neví...

Ale ani Slávek neví. Neví nic. A také tak v tom duchu se všemi komunikuje. Otázka většinou zní - co teda?! A on odpovídá - hmmm,uhu - nevím já nic! Slávek by však chtěl na veškeré otázky které si v duchu pokládá znát odpovědi. (Jenže kdo ne,že?!:) Momentálně zejména co se týče Dívky. A že těch otázek není zrovna málo!!! Počínaje těmi naprosto triviálními až po ty dotýkajících se života a smrti!  Možná kdyby bylo více času a prostoru mohl by se ptát přímo Dívky. Jenže to je věc kterou nedokáže ovlivnit. Navíc ještě Dívka sama musí chtít. A i to docela často bývá problém. Prostě si příjde kdy chce a stejně tak odchází... Takže něco jako chřipka... :D Pochopitelně ale je většina otázek na které se jí zeptat nemůže. Slávka napadlo,že se to pokusí obejít,a že se zeptá Pana. Zkoušel to tisíckrát a tisíckrát nedostal odpověď. Pan všechny odpovědi samozřejmě zná. Jenže ten pupkatý rohatý Bůh jednoduše nemá v popisu práce odpovídat na milion všelijakých otázek. ON se pouze a jenom kouká a baví. No a proč? Protože může!!! :) Dnes například Slávka napadlo ke které Květince by se Dívka sama přirovnala? Zeptal se Pana. Zbytečně. Ale Slávek sám přemýšlel jen krátce. Růže,lilie,narciska... To ne. SEDMIKRÁSKA. To je ta pravá. LÁSKA. Chudobka. Obyčejný kvítek v trávě. A přesto tak krásný a něžný. Zdalipak se trefil?! Již zítra by se snad mohl ptát...

A odpověď stejně nedostat... 

Často jsem pojašený.

Přesto miluju ženy.

Nevnímám věci zřejmé načež nejezdím rychle jen lítám nízko.

A všechno je tak blízko.

A zároveň daleko.

Asi jako MaRoKo.

Nevnímám osmičky.

Čímž dostávám se do smyčky.

A nemyslím tu od Mydláře.

Koukám se do diáře.

A vidím - za měsíc jsou Vánoce!

Zas to uteklo jak voda v potoce...

No a tak můžete nadávat,a nebo učůrávat spolu se mnou!

Pouštím tu provařenou melodii jemnou... ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI


2 názory

Alegna
25. 11. 2019
Dát tip

u nás bydlí Déža, ale taky neví :-)

pěkně ses rozepsal, dotkni se citů a je to, jako by ses  dotknul napjaté struny


čo ak má dívka rada PLESNIVEC ALPÍNSKY, ktorý rastie na skalách, dotýka sa oblakov a vydrží všetko?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru