Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

počítá se

28. 11. 2019
12
19
459
Autor
Lnice

počítá se s námi

do vyšších míst

 

stáváme se pozvolna

nehybným sousoším

manipulujeme okolním tokem

pomocí smyšlenek

 

-dvojsečně se odrážejí

ve fraktálech stepní krajiny

 

vcházíme pak do ní nazí

jako jsme z ní vycházeli

za času Evy a Adama


19 názorů

Musaši
07. 12. 2019
Dát tip

Orane,

moc děkuji, že jsi mě upozornil na skvělého irského básníka, kterého jsem zatím neznal. Přečetl jsem od něj básně Oráč, Pro kosa, Koně zapřežení v pluhu, Mluvím ke staré dřevěné bráně a Klid. Klid mě zaujal nejvíce a pokusím se náměty v této básni obsažené zpracovat jako sonet. Tu báseň, kterou jsi mi doporučil, se mi doposud najít nepodařilo.

Kavanagh mi tak trošku připomíná našeho Tomana a proto mě velmi překvapilo, že se ti líbí právě takovýto básník. To bych nečekal a pro příště tě budu vidět dost jinak, než jsem tě viděl doposud. 


oran
06. 12. 2019
Dát tip
PATRICK KAVANAGH - vzpomínka na topoly

Lnice
06. 12. 2019
Dát tip

orane, hezká báseň, díky za odkaz.-)


Musaši
06. 12. 2019
Dát tip

orane,

nezlob se, ale nechce se mi to překlepávat do vyhledávače. A taky nevím, jestli by mě to na FB vůbec pustilo. Nejsem tam. Mně by stačil jen autor, kterého lze najít běžně na internetu. Jeho jméno, případně název díla.


Musaši
06. 12. 2019
Dát tip

Částečně egilovsky opravdu píšeš. Jen nevím, jestli ten jeho vliv byl přímý, jestli dokonce opravdu nejsi žačkou nějakého toho jeho kurzu, nebo jestli ses od něj cosi přiučila sama.


oran
05. 12. 2019
Dát tip

musasi, toto je BÁSEŇ. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2791645487512160&set=gm.2407875459320791&type=3&theater&ifg=1


Lnice
05. 12. 2019
Dát tip

Ale já přece nepíšu egilovským způsobem, nebo ano?


Musaši
05. 12. 2019
Dát tip

Lnice,

o kariérismu se samozřejmě dá psát i egilovským způsobem. Proč ne ?


Musaši
05. 12. 2019
Dát tip

orane,

znám vlastně jen tvé negativní kritiky a zajímalo by mě, jaký máš ty ideál nebo vzor.


Lnice
30. 11. 2019
Dát tip

díky všem za zastavení:-)

egilovina? je to o kariéristech:-)


Líbí se...*/**


Danny
30. 11. 2019
Dát tip

počítá se s námi

do vyšších míst


oran
30. 11. 2019
Dát tip

kurz je pro chudy, jak by napsal hynajs.


Musaši
30. 11. 2019
Dát tip

A proč by to nemohla být egilovina, Orane ? Egil je přece v kurzu. Teď právě dostal tři výběry. Lnice a egil jsou nepochybně spřízněné duše a já si myslím, že by Lnice psala podobně jako egil tak jako tak, i kdyby neměla přímo jeho školu.


Líbí se mi. /T


oran
29. 11. 2019
Dát tip

to je zase egilovina.


Musaši
29. 11. 2019
Dát tip

Mně se líbí ten začátek, protože bych se nerad stal sochou, která manipuluje okolím pomocí smyšlenek. Ten začátek mi na tip stačí.


Kočkodan
29. 11. 2019
Dát tip

 

Zrovna dnes ráno byla první vec, kterou jsem slysel v rádiu, glosa o Adamovi a Eve.

 

Jinak si u sebe nejsem tak úplne jistý, jestli se dostanu do nebe. Spís to vidím na ocistec... (smajlík)

 


Andělka1
29. 11. 2019
Dát tip

S každým...jo..jo..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru