Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rest

31. 12. 2019
8
6
643
Autor
Benetka

Slovo Silvestr v sobě ukrývá REST. SilvESTR. Sice v přesmyčce,ale přece! ;)

Smažím cibulku na pánvi. Takže vlastně RESTuji. A to se tomuto slůvku bráním nehty zuby. Dá se říci,že jej vlastně vůbec nemám rád a nejraděj bych ho ze svého slovníku vyškrtl. Jenže pak hledám novou inspiraci (zítra budu dělat kuličky z mletého masa dušené v kysaném zelí! ;) a tam se dočtu,že PROSTĚ TU CIBULKU NEMŮŽU OSMAŽIT NÝBRŽ ORESTOVAT! A tak to mám prostě furt...

Nechtěl bych v tomhle právě končícím roce zanechávat nějaký REST,ale taky to nebudu brát jako tREST když se mi to nepodaří. :)

Na SilvESTRa by prý mělo být veselo... Snad jsem to někde slyšel nebo četl - už newim...

https://www.youtube.com/watch?v=JaAWdljhD5o

Tohle jsou jenom střípky/útržky myšlenek chycené na papíře v dobré víře že nebudou zapomenuty a někdy využity......

 

Spad´ jsem z višně

Že žil jsem pyšně...

 

Horkými dlaněmi chci

Bloudit Ti po těle

Chvilku prudce

A chvilku nesměle...

 

Ač vím že máš ráda přímé linky

Budu Ti kreslit něžné kudrlinky

 

Leč vzhledem k okolnostem

A mým příliš starým kostem

Doufám že aspoň na chviličku

Rozevřeš mi svou kapličku...


6 názorů

DN
02. 01. 2020
Dát tip

Moc pěkné střípky. :)


a ako to dopadlo s tým mäskom v tej kapuste?


Alegna
01. 01. 2020
Dát tip

znám zápisky na použití někdy, tvoje jsou mojim hodně podobné, některé, bohužel pro mě, už hodně minulým :-)


Norsko 1
31. 12. 2019
Dát tip

Avi, vole. Neumíš? Psal jsem o novém roku


Benetka
31. 12. 2019
Dát tip

Dělám si vše co jen chci. Klidně i tu prdel. Však je hen ten oný Silvester! Sám jsi to zmiňoval...!? :D


Norsko 1
31. 12. 2019
Dát tip

Kaplička je uzavřena. To si děláš prdel


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru