Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji snění

28. 03. 2020
8
14
700

Babička leží na gauči. Už je jí lépe a po obědě odpočívá. Sedím v křesle u okna do zahrady a pletu šál.

,,Jak velké je to trojdílné okno?" Ozve se z gauče.

,,Nevím, neruš, musím se soustředit. Šálový vzor mne potřebuje." Nehodlám se chytit na špek.

,,Tak metr dvacet, a k tomu menší podezdívka, pak pěknou zeminu, tak pět kýblů ."

,,Sni dál a mne z toho vynech", jakékoli další představy mě děsí.

,,Dali bychom tam okurky, hadovky. Čtyři by stačily." Fantazie se babičce upřít nedá.

,,Já žádné kýble tahat nebudu," trucuji tak, aby to poznala i se zavřenýma očima.

,,Nemusíš, dáš si to do kolečka. A pod to pěknou hrabůvku......."

,,Stačilo mi 50 koleček listí, na to jsi asi zapomněla."

,,To bylo něco jiného." Chvíli je ticho, doufám, že spí.

,,Já nespím, jen přemýšlím nad tím skleníkem. A ta stará okna bychom mohli nabídnout sousedovi .......

nebo si ten další skleník uděláme sami?!" Prostě nedá pokoj.

Nápady by byly, jen lidí je málo a na práci bych zbyla zase jen já.

Budu dělat mrtvého, hluchého brouka.

A jaro se blíží mílovými kroky i sem, do hor.

Copak pěkného nám asi přinese?

 


14 názorů

Děkuji i za to krásné slovo.


Dobře vypointované. /*


To je pravda, Irenko, jen je toho někdy dost.


Gora
28. 03. 2020
Dát tip

Pokaždé pobavíš, Evži... díky těm našim maminkám, když přijedu do Chebu, je to stejné:-)


kiš-kiš....hihihihihi......nemyslím to zle.....rozesmálo....pěkný večer


Děkuji vám všem, babička si pokoj nedá, už zase do telefonu mlela o tom dříví. 


ach ta babička......a nedá pokoj a nedá.....alespoň se máme na co těšit...*/****


bixley
28. 03. 2020
Dát tip

Ahá, nojo.


pan Lorenc


bixley
28. 03. 2020
Dát tip

Babička mi tak trochu připomíná toho "řemeslníka" z filmu "Na samotě u lesa"... Už nevím, jak se jmenoval. T.


Alegna
28. 03. 2020
Dát tip

:-) to bylo něco jiného....asi tě čeká posilovna na zahrádce a babičku obdivuju


Kočkodan
28. 03. 2020
Dát tip

,,Nemusíš, dáš si to do kolečka. A pod to pěknou hrabůvku......."

 

Tak čekám, kdy ti z podobných vět hrábne. Ale možná ještě stihneš udělat bazén…


Nepotřebuješ něco doma zorganizovat? Půjčím zdarma třeba na delší dobu.


Čudla
28. 03. 2020
Dát tip

Babička je rozený organizátor.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru