Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvání na prohlídku webovek

10. 04. 2020
16
37
1648

https://www.marietomkova.cz/

Moji milí přátelé, 

konečně jsme uvedli do provozu mé webové stránky a pokud se tam podíváte, 

budu ráda, pokud si s mými obrazy užijete chvilku pohody a radosti.

Jen, co pominou současná omezení, pozvu Vás na malou komorní výstavu,

kterou budu pořádat ve své hospůdce na okraji Prahy.

Zatím se budeme jen těšit,

Evženie Brambůrková - Marie Tomková

 


37 názorů

Ahoj, a2a2a, jsem ráda, že se ti mé obrazy líbí. Pokud klikneš na jakýkoli obraz, objeví se podrobnosti o rozměrech i ceně. Část jich je nyní vystavena v mé restauraci. Ráda bych navrhla Písmákům setkání u příležitosti jakési neformální vernisáže. Přesné datum ještě sdělím. 


a2a2a
19. 05. 2020
Dát tip

Se zájmem jsem tvou galerii prohlédl a rozhodně bych stál o to vidět víc tvých obrázků či obrazů. Oceňuji i rozsah jak v technikách, tak žánrech, od realistických zobrazení přes romantická zasnění i až filozofizující vidění po, nevím, zda to nazvu přesně, abstrakce či spíše koláže barev. Uvítal bych, a nejspíš nebudu sám, kdyby u jednotlivých obrázků byly uvedeny jak rozměry, tak i ceny tam, kde jsou volně k prodeji. Děkuji za hezkou podívanou.


Díky, Jarmilo. 


Maruško, máš to pěkný)


Já jsem potěšena. Děkuji za milá slova. 


zzlatý
15. 04. 2020
Dát tip

Když to někdo umí, je to opravdu skutečný dar. Tvá galerie mě velmi zaujala, děkuji za to, že jsem mohl nahlédnout.


Moc děkuji, Alegno, a těší mne, že se ti obrazy líbí. Snad to bude brzy naživo. :-)))


Ahoj, Jackie Decker, ráda poznám nové a milé lidi.


Alegna
11. 04. 2020
Dát tip

Evženie, kouzelný nápad - dveře, okouzlená jsem jimi vešla a snad jsem ani nedýchala :), krásné, gratuluju a doufám, že se na tvou výstavu tentokrát dostanu :-)


Stránky jsou krásné, děkuji za pozvání :)


Ahoj Vesuvanko, cestuji ráda, ale spíše tady. Náměty si upravuji podle svého, ale mohlo by tak být. 


trojort
11. 04. 2020
Dát tip

...rád se projdu...


vesuvanka
10. 04. 2020
Dát tip

Maruško, webové stránky máš moc pěkně zpracované, prohlédla jsem si se zájmem celou galerii, a jsem ráda, protože jsem se bohužel na žádnou Tvoji výstavu nedostala. Díky za krásný zážitek. Nádherné perokresby i barevné obrázky krajin a domů (obzvláště modré domečky v Lokti). Není náhodou "Květinová ulička" z jihu Itálie? Dokonce Tě inspirovala i láva, že by návštěva Etny? ...


Při bližším zkoumání zjistíš, že to není lupa, ale Ďáblův most v Kromlau v Německu. Je to krajinný park s ticíci rododendrony a umělým jezerem a mostem, který zrcadlí dokonalý kruh. Je to úžasná podívaná. Mne prostě fascinuje a stále se snažím o zachytit z různých úhlů.


bixley
10. 04. 2020
Dát tip

Ano, vidím, dost se mi líbí ty dveře nikam nebo s píš do neznáma. Má to takovou magii. Taky se mi líbí ty přírodní obrázky, na kterých je lupa - dobrý nápad. Ale každý Tvůj obraz má něco do sebe.


Ahoj  Renato, některé jsi viděla, ale je i dost nových.


Děkuji, Viko, za ty domy.


Já děkuji, mikom, za krásná slova.


Děkuji, Irenko, ty ,,Tančící domy" mají předlohu v Lokti.


bixley
10. 04. 2020
Dát tip

Díky za zprávu, ráda se kouknu.


Vika
10. 04. 2020
Dát tip

hezké domy


Gora
10. 04. 2020
Dát tip

Tvé obrázky jsou obdivuhodné... pro mne ty "tančící domy" ve všech technikách:-), ale i snové výjevy... moc pěkné, gratuluji, Evži!


Tak příjemné velikonoční vychutnání, blacksabbath. :-))


Děkuji, kouzelná_květinko, jsem ráda, že se líbí.


tak tuhle Ňamku si postupně vychutnám...*/**


jůů, to jsou moc hezký stránky a obrázky ještě hezčí! Planety a modré domečky se mi moooc líbí. 


Děkuji, Nami 99.


Nami 99
10. 04. 2020
Dát tip

Krásné. Gratuluji.


Já ti to, Luboši, zase všechno povím.


Já vám, pánové, děkuji a jsem ráda, že jste se byli podívat. 

 


gratuluji Evženii i Marii k pěkným stránkám...

 


Kočkodan
10. 04. 2020
Dát tip

Maruško (teď už tě snad konečně mohu i tady oslovovat tak, jak jsem zvyklý), jelikož nemám možnost se pokochat zrakově, tak doufám, že mi později nabídneš něco hmatatelnějšího. ;-)


Čudla
10. 04. 2020
Dát tip

Pěkně udělané stránky. Obsah ještě hezčí. /*


Ráda poznávám nové lidi a ráda poznám i tebe. :-) A pokud se ti moje obrazy líbí na dálku, budou lepší naživo.


Myslím, že vzhledem k dnešní době působí obrazy o dost silněji. Vzdálené krajiny potěšily holku, co je vězněm svého sídliště. :)Můžu pak taky přijít na výstavu? :) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru