Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidmila

02. 07. 2020
19
9
924
Autor
Bačkovský

 

 

 

Lidmila

 

„Čtěte do mikrofonu, pomalu a zřetelně, na konci říkáme slyšeli jsme Slovo Boží."

 Předříkává růženec, před mší rozdá zpěvníky.

 Za jejích mladých let byl rohlík pochoutkou a lidé na poutích zpívali.

Napadlo ji, jestli by neměla sražená zvířata podél silnice pohřbívat, stačilo by kousek od cesty.

"Přece jenom, jen tak projít?"

Lidmilo, rád bych pro Tebe napsal opravdovou báseň.

 


9 názorů

Čudla
06. 10. 2020
Dát tip

Líbí /*


sedne mi to, krom závěrečné otázky, se kterou si nevím rady

když přemýšlím nad vnitřní vazbou, co k čemu patří, tak mě napadá toto:

První verš - uvozovky - které by měly znamenat přímou řeč. Tedy asi její přímou řeč, když je to o ní. Stejně jako je ve čtvrtém verši. Kde to sedí už tou první osobou jednotného čísla. Ale první verš nesedí, neboť jde o 3.osbu jednotného čísla.

Jako celek mi to přijde ve stylu - popis očima dítěte, které si všimne detailů - jakési střípky Lidmiliny - její kostelní služby, pak rohlík, ... ne, že by mě to nebavilo ...


Umbratica
28. 08. 2020
Dát tip

Je spousta takových neznámých(skoro) svatých, zvlášť u nás ve Vyhnálově. Tip.


Entropia
05. 07. 2020
Dát tip

Dobře udělala. Jen jestli se setkala s odezvou...


Kočkodan
03. 07. 2020
Dát tip

 

Ani mě nenapadlo, abych litoval, že jsem otevřel a četl. ;-)

 


Vydarený medailónik.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru