Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 29.

17. 07. 2020
6
4
431
Autor
Benetka

Včera.

 

Ach.

Kometa na obloze. 

Značí mé Lásky krach...

Ach.

Ty vztahy!

Muži/ženy.

Ženy/muži.

Lásky a nelásky.

Vylhané obrázky...

Ach.

 

https://www.youtube.com/watch?v=6TpyRE_juyA

Pjesnůšku věnuji mé milé ÉTERNITÁS...

Bůh Pan celou noc nespal. Narozdíl od Slávka který naopak zcela vyjímečně spal skoro celou noc. Role se obrátily. Pan nad tim jen nevěřícně kroutil hlavou a zběsile báňal ze svého čibuku. Něco si mumlal pod vousy a tvářil se kysele. A jistěže se pak bavil nad tim jak Slávek brzičko raníčko přišel do práce a tam se o megagigamonstrózní lis opíral Sergej Lopaťuk. Přitom Slávek pronesl: No fuj! Co tu děláš?! Sergej totiž před třemi týdny utrpěl pracovní úraz když sám sobě přejel nohu. Bezmála téměř doplacata. Prostě nešika nemotora a zbrkloň jak to popsal Slávek. Dle nařízeného vyšetřování si za to mohl Sergej sám. A Sergej spustil: Ty znáješ što takóje_ Ale Slávek jej utnul: Kašlu na to tvoje znáješ! A jako tvůj kamarád ti musím říct že jsi magor! Určitě ještě nejsi úplně zdráv a lezeš do práce. A navíc v pátek! Magore! Sergej se jen pousmál a odvětil tou svou ruskou češtinou: Nu ja něznáju kto z nas mágor. To mi ržiká ten co chodí ke cvokárce... A Slávek si uvědomil že to je pravda a že k ní jde právě dnes a že ho čeká spousta práce aby všechno stihl do dvanácti hodin kdy hodlá vypadnout. A zatím se tu jen vykecává. Sergej! Pomůžeš mi hned tady u lisu když už jsi tu - podívej na tu hromadu bordelu! I tak to oběma zabralo něco přes hodinu...

Potom se Slávek snažil zažrat do práce ale snad celý svět se proti němu spikl. Stále někdo vyrušoval a něčeho se dožadoval. A obě bosorky nosily stále nové a nové objednávky které měly lísteček se vzkazem: SPĚCHÁ-MUSÍ ODEJÍT DNES! Ty Slávek miluje ze všeho nejvíc. Obvzlášť když ví že se předmětné položky ještě ani nezačaly vyrábět... Lol! Do toho ještě přijel kamion z Polska a Slávek musel jít skládat s vozíčkem vstupní surovinu. Řidič je fajn chlapík. Jezdí vcelku pravidelně. O něco mladší než Slávek a strašně rád si povídá. Což by jindy nevadilo ale ne dnes! I tak se Slávek dozvěděl spoustu věcí... Například že v Polsku víc prší než tady a je tam taky větší zima než tady. A vůbec - v čechách je to mnohem lepší než u nich a přemýšlí že se sem přestěhuje. A pak měl Slávek co dělat aby se nesmál nahlas neboť dodal: Víš kdo vládne v Polsku? Židi!!! Premiér je žid guvernér národní banky je žid a tak dále a tak dále. Slávek ví že poláci nenávidí rusáky. Ale že je tam až tak zakořeněný antisemitismus...?! Tady u vás v čechách máte čechy dodal ještě... A Slávkovi hned bleskl hlavou Andrej a zase se málem začal smát...

A...

ČAS LETÍ JAKO BLÁZNIVÝ

JÁ NECHYTÍM HO ANI VY

A...

ZLATOHNĚDÁ v jednu chvilku řiká Slávkovi: Neboj - to dáš! Do dvanácti máš ještě dvě hodiny! No počkej počkej!!! A Ona: čekám čekám! Počkej a co oběd?! Podívala se na něj a s vážnou tváří odvětila: Na přestávku máš nárok po šesti hodinách což vzhledem k tomu že pracuješ od sedmi znamená že vlastně ani na přestávku nemáš nárok když chceš odejít ve dvanáct. No!!! Ufff!!! Toť tůze těžký kalibr! A Slávek se rozpálil jako musgrávky!

TAK JO! TO JSTE OPRAVDU CELÝ VY - VRCHOLOVÝ MENEDŽMENT! JEN PŘÍSNĚ NA DĚLNÍKY! DRŽET ZKRÁTKA NA PROVAZE A K TOMU DLOUHÝ BIČ CO?! A NENECHAT JE ANI NAJÍST...!!! SAKRA!!!

A ZLATOHNĚDÁ se smála a smířlivě řiká: Ale Slávečku - já to tak přeci nemyslela! No a Slávek jen odvětil: Vždyť já taky ne... A v duchu dodal VŽDYŤ TĚ MÁM RÁD...

A pak přišla a bylo již po dvanácté a prý že: Slávečku!? Ty jsi ještě tady?! 

(NO JO NO... JSEM. ANEB JAK SE BAVIL POSLEDNĚ S KOLEGOU: UDĚLÁM VŠECHNO CO Jí JEN NA OČÍCH VIDÍM...)

Tak proto.

A přesto tak marně a zbytečně.

ZLATOHNĚDÁ: To mě mrzí! Můžu ti nějak pomoct?! 

Nemusí Tě to mrzet. A ne. Nemůžeš mi pomoci. 

TO MUSÍM ZVLÁDNOUT SÁM

NA TO SNAD SÍLU MÁM...

(To je Kája!!! Už podruhééé!!!)

A Slávek zadýchaný a zbrocený potem si Jí ledva všímal.

Odešla ale prakticky vzápětí mu volala: Slávi a co zakázka GG?! A Slávek na ni asi byl hrubý když jen odsekl DĚLÁM NA TOM! a položil telefon.

A nakonec Slávek udělal vše co měl.

K Její větší slávě.

Neboť Bůh je žena.

 

 


4 názory

predlho premýšľam nad pointou tvojho mimo ... keď boh je žena, muž je bohyňa?


Kdyby bohem byla žena, tak by to vzala otěže pořádně do rukou...protože jak je známo....žena může dělat více věcí najednou..."A ZLATOHNĚDÁ se smála a smířlivě řiká: Ale Slávečku - já to tak přeci nemyslela! No a Slávek jen odvětil: Vždyť já taky ne... A v duchu dodal VŽDYŤ TĚ MÁM RÁD"...:-)))))...........*/***


Benetka
19. 07. 2020
Dát tip

Ne ne! Bůh je žena!! A to je jasný!!!

(Alanis Morissette)


Alegna
19. 07. 2020
Dát tip Benetka

:) jasně, proč ne, Bůh může být kdokoli***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru