Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 42.

01. 12. 2020
4
2
268
Autor
Benetka

Prasinec...

Už zase?! Vždyť byl před chvílí!?

Samota a smutek svírá srdce.

V neděli Slávek ozdobil okýnko v pokoji světýlky a přichystal adventní věnec - pečlivě opravdu pečlivě oproti letům předchozím. To jinak vždy dělala Leni...

A Leni taky teď dovolila aby se podíval za ní a za Adámkem. No... Však mu to hned vrátila: Jo! Adámek!! Děťátko naše maličké!!! Slávi. Vždyť on váží 105 kilo! Tolik jsi ty nikdy neměl a snad ani mít nebudeš. Přijeď vem ho na procházku a jak se vrátíte tak si pak popovídáme. Ale hlavně s ním běž VEN!!! No... Slávek přijel a... A vlastně už si ani nevzpomene jak je to dlouho co Adámka neviděl. Když se pak potkali tak se pevně obejmuli. Chybí chybí chybí... Tolik chybí. A Slávek řiká: Vždyť ty jsi už větší než já! A Adámek se jen pousmál. A Slávka překvapilo jak Adámek zase vyspěl. Sotva šestnáct pryč ale myšlenkově o mnoho dál. No... Byla docela kosa - foukal studený vítr ale i tak chodili více než hodinu po venku a povídali. A došli až skoro do sousední vesnice... Ba jo. Máš pravdu Leni. Už to není Adámek. Už je to skoro chlap. S dospěláckým uvažováním a dospěláckýma názorama. Jenže... Pro Slávka NAVŽDYCKY ten MALIČKÝ Adámek......

Už jsou to předlouhé tři roky co Adámek s Leni od Slávka odešli. 9.11.2017 Ale pak ještě na vánoce dala Leni Slávkovi dárek pod stromeček. Soudek s Ležákem 11° z pivovaru Květnice. No... Už když si jej tenkrát vzal měl prošlou minimální dobu pitelnosti: 22.10.2017 A Slávek soudek uložil do lednice kde pobýval až do dnešního dne. Ani už neví co ho vedlo k rozhodnutí otevřít jej DNES po třech letech/jarech/podzimách/zimách...?! Neví neví neví. Každopádně měl za to že to pívo už jednoduše a prostě bude N.E.P.I.T.E.L.N.É.! Leč!!!!!! Opak je pravdou! Slávek soudek cca před hodinou otevřel a zjistil ŽE! Je to pitelné a dokonce i dobré!!! Akorát teda je to 5 litrů což je deset piv a...... (POTUTELNÝ ÚSMĚV)

https://www.youtube.com/watch?v=VMSRuCURTk8&feature=emb_title&ab_channel=Sanzi99

Bůh Pan byl na rybách a právě se mu zdálo že mu cuká splávek když v tom... Slávek! Pane!! Ty to vidíš!!!???!!! Kua! Jasně že vidím!! Dej pokoj!!! Nevidíš že su na rybách!!!???!!! Což ovšem Slávek opravdu neviděl a tak ani nemohl poslat zpátky na obláček to své so sorry... To byla prostě jen jeho další reakce na ZLATOHNĚDOU...

V noci mrzlo až by jeden druhého praštil a... Dobře tak ne... Bylo jen asi mínus tři ale auto bylo i tak totálně namražené. Čili bylo nezbytné cca desetiminutové škrábání nahřívání zahřívání a až pak teprve odjezd. Při dojezdu k zaměstnání Slávek zjistil že na příjezdu stojí už celá kolona vozidel a pak i sčeknul vo co gou!? Zavřená brána. Slávek promptně smykem zaplul vedle kmenu obrovitého stošestiletého dubu a jal se zkoumat celkovou situaci. Docela jej pobavilo když zjistil že na druhé straně plotu pobíhá jeho v požehnaném stavu jsoucí kolegyňka Lucie a snaží se aby se Brano otevřelo samo. Možná kdyby... Sezname! Otevři se!! Nebo jak to bylo s tim Ali babou... Slávi: Dá se ta brána otevřít nějak mechanicky? Tak... To naprosto netuším Luci. Asi to zamrzlo řiká dál. Jo je to možné kontruje Slávek. A prosím tě - pustíš mě přes branku? Nejsem si tak zcela jist který je to klíč! A tak mu Lusy odemkla a byla pryč. Se slovy: Se na to můžu! A navíc je děsná zima!! No... A to furt eště nejni třeba -18° nebo tak... Nakonec se to ale přeci jen někomu podařilo otevřít neboť kamion vezoucí matroš do výroby který kolonu před branou původně uzavíral najednou stál před Slávkůj skládečkem a troubil jako o život. Se neposer! Slávek má začátek pracdoby v sedum nula nula a bylo třičtvrtě. Když pak už odjížděl řekl si Slávek že půjde přeparkovat. Né že by zas až tak na tom záleželo jestli parkuje před a nebo za branou. Ostatně: Záleží z jakého úhlu se na to podíváš! V případě že je Slávek uvnitř areálu je jeho auto před branou. A... Za branou současně. Takže... Počkat! Ufff...!!! Tak to tedá nééé!!! To neplatí!!! Do těchto úvah Slávka nikdo nezatáhne!!! Zkrátka - šel přeparkovat a vzal to venkem i s tim rizotem že přes tu úchvatnou výkladní skříň co má  ZLATOHNĚDÁ těsně před obličejem ji nejde nespatřit ale nešť jal se to absolvovat a risknout. Pane. Odpusť. KURVA!!! Jen jeden letmý pohled a...!!! Srdce se mu zastavilo. Jak...? Proč...? Za co...? Prostě... Fuckt je hezká. Ne. Krásná. Ne ne. Nádherná. Jo!!! Jo... Krása je pomíjivá. Jednou i Ona bude stará vrásčitá stařena. Nebo možná ne - i když Slávek Jí nepřeje ať zemře mladá... A plus ještě milion jiných a podobných myšLenek jej napadalo... 

A pak za ZLATOHNĚDÁ ním přišla a řiká: Slávi! Ja som dnes extrémně šťastná!!! 

A to právě bylo ono Slávkovo zvolání k Bohu Panu! 

No prostě... Ke komu jinému obrátit své myšLenky - že ano?!?!?!

Jo?!?!?! A můžu se prosím pěkně optat co k tomu Tvému E.X.T.R.É.M.N.Í.M.U. štěstí přispělo?! Co se stalo tak zvláštního?!?!?! No... Neviem ti povedať! Já už to tak mám od narodenia. Alebo možno som sa len dobre najedla! (Pane! Vidíš to že je to ještě DÍTĚ!!!???) A čo všetko si jedla - aj mesko? Aj mesko. Mala som žízek. Od neděle. Bolo ich asi veľa. Slávkovi nemohla problesknout v hlívě jeho služba v ČSLA kdy každou ale opravdu každou neděli k obědu byl smažený řízek. A jeho bratia sa ho pýtali stále na to isté: Čo že bude k obedu? Žízek?  A tak Slávek řekl ZLATOHNĚDÉ: Mala si povedať: BUĎ IBA MÔJ! Ale ne... Řekl: Mala si povedať vyprážaný rezeň. Na tom Ř budeš přeci jen muset ještě zapracovat!!! (Úsměvy...)

A tak slíbila že na tom zapracuje a...

A byla tak zatraceně sexy a...

A jo... Je to eště iba len také bábetko a...

A...

Slávek je pedofil......


2 názory

Dneska je to takové smutné.........*/********************************************


Alegna
02. 12. 2020
Dát tip Benetka

máš v hlavě úplné rejdiště myšlenek.....a jednu stálou :), je krásné mít rád a těšit se ze štěstí toho drruhého***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru