Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Daniel Jahja Landa

18. 02. 2021
8
10
328
Autor
Movsar

Daniel Jahja Landa

Gambijský prezident Jahja svého času vyhnal ze země západní lékaře, kteří pomáhali nakaženým AIDS. Jahja totiž považoval sám sebe za jedině kompetentního v léčbě smrtelné nemoci: dotyčného potřel šťávou z grapefruitu a dal mu sníst banánovou šlupku, tím měl být definitivně vyléčen.

I my máme svého Jahju - zpěváka Landu. V boji s covidem radí zanechat všech opatření a nasadit vitamíny a zinek!

Bohužel máme taky dost idiotů, kteří v 21.století, v prostředí moderní civilizace, jahjům věří. Myslím, že právem chráněný institut formálního vzdělání, totiž nemožnost odejmout titul či maturitu, by měl být zrušen a dotyční by měli začít znovu od základní školy.


10 názorů

Souhlasím! Písmáci jedooouuu... :) 


Zbora
22. 02. 2021
Dát tip Gora, Movsar

Jako poslat Landu s Klausem do Gambie? Nevim, jestli to pomůže, ale souhlasim.


Movsar
22. 02. 2021
Dát tip Gora

Shodli jsme se, jenže co teď s tím? Pokusíme se nabídnout vládě řešení písmáků? 

Jahja je na googlu, záznamy z 2007.


lastgasp
21. 02. 2021
Dát tip

Co dělat, když našeho Jahju saturuje i exprezident? Zamávat vlajkou a jít někam.


annnie
20. 02. 2021
Dát tip Movsar

Výbornej postřeh. Nešlo by Landu poslat do Gambie??? Tip a.


trefa......*/***************


Zbora
18. 02. 2021
Dát tip Movsar

Co se týká pandemie, je skutečně asi lehkomyslné hledat alternativy k vakcinaci a případné kauzální léčbě. Ovšem ona moderní civilizace se taky občas dopouští fatálních přešlapů a některé lidi to taknějak vyvádí z rovnovážného stavu :) 


Já Lucie píšu...
18. 02. 2021
Dát tip Movsar, Gora, blacksabbath

Ano, je to k pláči... Je ale super, že si to vypíchl a přirovnal k dnešní situaci.


Gora
18. 02. 2021
Dát tip Movsar, blacksabbath

Udělala bych rozesmátý smajlík, kdyby to nebylo spíš k pláči...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru