Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cuba libre

19. 02. 2021
13
9
437
Autor
Benetka

Ve vesničce mé střediskové je jeden poměrně nový domeček. Nebyl by ničím zvláštní nebýt toho že na jeho dvorku stojí padesátižár (tj. polovina stožáru). A na jeho vršku se třepotá kubánská vlajka. A před vrátky stojí schránka na dopisy s nápisem Cuba correos. A má to ještě jednu pikošku. V tom domečku bydlí dcera mojí spolužačky ze střední jak jsem se dozvěděl mnohem později... Prostě: Svět je úplně malilinkatý! :)

Jo a její manžel není kubánec. Je to moravák jak poleno a prostě si jenom tak blbinká... :D

Situace na Kubě

Je po smrti Castra

Poněkud pofidélní


9 názorů

Diona
20. 02. 2021
Dát tip Benetka

jojo....a šeptalo se, že už před ní byl lehce politicky vyCastrován


annnie
20. 02. 2021
Dát tip Benetka, Prochajda

No Benetko!!! Ty se překonáváš!!! Inspirována tebou i Alešem shrnula bych: Za Castra castrastrofální, po Fidelovi pofidélní... Tip tip tip!


Kočkodan
19. 02. 2021
Dát tip Benetka, Philogyny

 

Saflapolte, to se ti, stalý blachu, nesmílně povedlo. Luka, splávně plst palec, naholu (tedy holizontálně\vodolovně). Jé, hlozný plůsel, já tluhlík a tlulant to spletl, myslel jsem samozlejmě veltikálně\svisle. Laděj už plchám... Nazdal! (mlkací smajlík)


Hamar
19. 02. 2021
Dát tip Benetka

ovšem to se tak nějak chekalo...


Dagmaram
19. 02. 2021
Dát tip Benetka

za odměnu ti můj smajlík radostně zafidelá na housličky :-)


dievča z lesa
19. 02. 2021
Dát tip Benetka

dávam pofidélny tip


aleš-novák
19. 02. 2021
Dát tip Benetka, blacksabbath, Hamar, Kočkodan, annnie, Prochajda, Diona

situace je pofidelní, nikoli však castrastrofální...


Alegna
19. 02. 2021
Dát tip Benetka, blacksabbath

miluju lidi, kteří si jen tak blbinkají :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru