Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bon jour nr.83

13. 04. 2021
26
28
1359
Autor
annnie

https://youtu.be/cSUmaVllC5M

 

Bon jour nr.83                                                                                              Matylda, středa 13.4.2021 ráno

 

Bonjour, mon ami

 

Anna miluje schody

Krok

Sun

Krok

A je tu posun

Nutno však přiznat,

že Anna si myslí,

že všechna schodiště

vedou jen nahoru...

No řekni, miláčku,

není to úsměvné?

 

Bonjour, mon amour

 


28 názorů

annnie
20. 04. 2021
Dát tip

Incognite, to je správnej přístup! Já bohužel spíš po tý hlavě :) Díky moc, pá a.


Incognit
17. 04. 2021
Dát tip

Ale schodiště opravdu přece vedou jen na horu- dolu se jede pozábradlí nebo po hlavě přece!


annnie
16. 04. 2021
Dát tip

Dagmaram, děkuju za schodištní schodu :)!!! Měj se stoupajícně, pá a.


Dagmaram
15. 04. 2021
Dát tip

mě to taky nenapadlo jinak než nahoru. Prima shoda a o tom to je :-)


annnie
14. 04. 2021
Dát tip

Ahoj, Evženie! Jsem ráda, žes našla ty správný schody ke mně :)

Díky, měj se krásně a.


Nahoru to jde lépe

a pozpátku pak zase dolů.

Tak rychle se to učí. :-)))


annnie
14. 04. 2021
Dát tip

Díky, cassy! Měj krásnej večer / den a.


cassy
14. 04. 2021
Dát tip

kouzlo jednoduchosti !

(před lety, po návratu z francouzštiny mi dcera recitovala lidovou básničku o sluníčku, nerozuměl jsem ani slovo, ale znělo to krásně)


annnie
13. 04. 2021
Dát tip Já Lucie píšu...

Lucie: :) :) :) Plác a.


Je ne m'attendais pas à ça! Oui, je suis génial! 

Source: Google Translate :) 


Diona
13. 04. 2021
Dát tip annnie

Annnie  ,-) Tak zatím papa a hodně schodů jen nahoru  :-)


annnie
13. 04. 2021
Dát tip

Tobě taky, lady Di!


Diona
13. 04. 2021
Dát tip

Annnie :-)  Hezký večer


annnie
13. 04. 2021
Dát tip cvrcka

Milí přátelé,

Anna je šťastna, že jste ji opět navštívili a je poněkud překvapena vašimi pochybnostmi o směru a účelu schodišť. Teď velmi spěchá na mnoho návštěv za vámi, kteří jste včera a dnes něco upekli v písmácké kuchyni, tak mě jen pověřila, abych vám vyřídila, že její zkušenost je, že schodiště (která téměř obsesivně miluje od útlého dětství) jsou prostě tajemné (časo)prostory: ač už po nich párkrát šla, klouzala, běžela či padala po hlavě sebehloub, nakonec ji zničehonic vždy vyvedla nahoru...

Diona, merci beaucoup!

Nami - kéž by tomu tak bylo... Ale někdy je horší mířit do sklepení ve dvou, než osamocen... Díky.

Aleši, díky za písničku. Mám ji ráda a dlouho jsem ji neslyšela...

Theo, klidně tomu věř. I když někdy to tak dlouho nevypadá...

Marcelko, to jsem trotlík! Díky, už tam tu středu na věčnou památku nechám :) :) :) Až dospěju, budu kosmonautkou, a tam, jak známo, vedou ty Alešovy schody :)

gabi, děkuju za souznění a něhu. Ta česká verze je kongeniální. Vidím to LP před očima...

Lucie, je pense que le francais est merveilleux. Je l´aime beaucoup. Mais malheuresement je ne le parle bien... :) :) :)

Milane, přesně tak. Díky.

Květoni!!! Mluvíš Anně z duše! Jako velocipédistka je Anna velmi, velmi nesmělá a tento známý zákon k jejím bicy-zábranám dosti přispívá :)

Abakus: Nojo, chápu. Já se na dlouhejch schodech zase někdy zadejchávám :) Ale co naplat, jsou magický a nádherný a každý jiný a Anna u nich slintá blahem :) Tahle mini vlastně vznikla u jedněch okouzlujících schodů v neděli a nad jejich fotkou dnes ráno... Škoda, že ji sem neumím dát...

black: Myslíš ty malý tmavý nebezpečný krabice, který se můžou kdykoli rozzlobit a odmítnout tě pustit ven??? Brrrrrrr... Jak ty jsi statečná!!!

Kočkodane, myslím-li schodně s tebou, nebojím se žádných neschod :)! Ráda jsem tě zas viděla.

Pá všem, běžím za váma - a kam to nestihnu dnes, tam snad zítra... Díky moc a.

 


Kočkodan
13. 04. 2021
Dát tip

 

Z naivity se až klepu,

 

Anna myslí „schodně“,

 

mýlí se však hodně,

 

spousta jich též vede k sklepu. ;-)


escaliers vers le ciel...nojo....já raději výtah.....:-)))))....


Abakus
13. 04. 2021
Dát tip aleš-novák

Asi som jediná, komu tu vadia schody? Je možné, že má autor pod 30, ale nik nad 70 by nenapísal oslavnú báseň o schodoch - teda pokiaľ  má ešte zvyšky rozumu, sídliaci niekde vyššie nad umelými kĺbmi.


Necítím se kompetentní mluvit jakkoli o volném verši, ale myšlenka schodů vedoucích jen vzhůru mi připomněla zákon cyklistiky: Všechny cesty vedou do kopce a proti větru.


MilanH
13. 04. 2021
Dát tip

Scody až do nebe :o)


Ty si teda milovník francouzštiny :) Líbí se mi myšlenka, která je v básni... 


anna už zišla aj po schodoch a na dne bola, pre tento okamih si myslí, že všetky schody vedú hore, užime si to s ňou a neberme jej vieru :)


vďaka za návrat do čias gymnázia, keď sme počúvali jedinečného Brella a rovnako Hanu Hegerovú - Má sladká něžná lásko, přísahám...*


Marcela.K.
13. 04. 2021
Dát tip Alegna

...až anna dospěje, zjistí, že schody vedou i dolů. 

u nás máme teprve úterý ;-)


a nepustila jsem si píseň! Možná až pusím, ustálí se mi myšlenky :)Musím najít sluchátka.


Thea v tramvaji
13. 04. 2021
Dát tip Diona, Gora

Skvělá myšlenka, Annnie! Ta představa, že schody vedou jen nahoru... Pro mne velice silná věc. A tady v té básni je to až mrazivé. Opět prostor pro až děsivou fantazii.


aleš-novák
13. 04. 2021
Dát tip Diona

taky jedny schody...


Nami 99
13. 04. 2021
Dát tip Diona, blacksabbath

Některá shodiště vedou i dolů.

To není podstatné, když jdete spolu.


Diona
13. 04. 2021
Dát tip

Bonjour, mon ami ,-)  ...a po schodech nahoru k Tipu


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru