Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

OBRÁZKY Z ISLANDU - pozvánka na virtuální výstavu

21. 04. 2021
27
41
1114
Autor
vesuvanka

Milí Přátelé, 

zvu vás na virtuální výstavu, nazvanou 

OBRÁZKY Z ISLANDU

a přidávám odkaz na galerii a přeji pěkný zážitek

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6226 

Jana Vesuvanka

 

41 názorů

vesuvanka
01. 01. 2022
Dát tip

Silene, děkuji Ti za milé přání a další  slova, která mě moc potěšila. Jsem jen laik, ale botanika mě velice zajímá a obzvláště pionýrské rostliny, které se uchytávají na mladých lávách. Také Ti přeji všechno nejlepší v novém roce :-)))


Silene
31. 12. 2021
Dát tip

(Potřebovala jsem, Jani, taktéž vyšpárat nějaké konkrétní endemity, které si z hlavy nepamatuji, dobře jsem věděla, že u tebe pohodlně najdu skvělý odrazový můstek. Opravdu moc díky a vše nejlepší do dalšího výbušného roku přeji.) 


Silene
31. 12. 2021
Dát tip

vesuvanko Jani, to já ti děkuji, že si u tebe mohu prohlížet a pročítat, měla jsem připsat pár slov okamžitě, ale příliš jsem se tématem zaujala, a tak jsem ani nehlesla. Ještě jednou díky za tvé nadšení i talent a jejich zprostředkování.  


vesuvanka
31. 12. 2021
Dát tip

Silene, děkuji za prohlédnutí obrázků a Tip :-)))


vesuvanka
13. 05. 2021
Dát tip

Evi, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Moc neumím, dobrý malíř dovede svoji představu přesně namalovat  - tedy laicky řečeno "ukočírovat" barvy, zatímco já s nimi bojuji - během malování často nevím, jaký bude výsledek. Proto akvarely vrstvím nebo doplňuji pastelkami, aby obrázek alespoň trochu odpovídal mojí představě. Tvoje obrázky se mně líbí. Pokud máš nové, vlož je na Seniortip, ráda se podívám.


babca
13. 05. 2021
Dát tip

přidávám típek,tak krásně to neumím,upřímně závidím jak to umíš pojmout a třeba jen pastelkami..já jsem spíše na ty abstrakce,obdivuji tvoje jemné detailní vyjádření.


vesuvanka
01. 05. 2021
Dát tip

Honzo, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Ani já jsem na Islandu nebyla a už se tam nedostanu, tak  alespoň sleduji filmy v televizi, prohlížím fotky na internetu a přečetla jsem si několik cestopisných knih. Je to skutečně magická krajina.


zeleda
01. 05. 2021
Dát tip

Krásné obrazy, Jano. Island je magický kraj. Škoda, že se tam nikdy nepodívám. Ale tvé obrazy ho krásně představují. 


vesuvanka
25. 04. 2021
Dát tip

Jirko, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
23. 04. 2021
Dát tip

Peter a Jitko, děkuji za zastavení a TIP :-)))


vesuvanka
22. 04. 2021
Dát tip

Romane, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))


Líbí se mi to:)


vesuvanka
22. 04. 2021
Dát tip

Květoni, děkuji za milá slova, jsem jen amatér :-)))

Nikolasi, díky za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
22. 04. 2021
Dát tip

Maruško, mám radost, že se Ti obrázky líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))


vesuvanka
22. 04. 2021
Dát tip

Renato, díky, máš pravdu. Mrkla jsem do překladače. 

 


Je to velice vydařené. Moc se mi líbí.


bixley
22. 04. 2021
Dát tip

vesuvanko, na základě germánských jazyků, angl.red a něm. rot bych řekla, že islandsky raut červený je. :-))


vesuvanka
21. 04. 2021
Dát tip

Renato, Květoni, Marti, Luboši, Gerty a Dagmaran, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))).

Luboši, díky za pěkné veršíky (usmívající se smajlík)

Renato, díky. Těší mě, že je to ono :-))). Když jsem Rautholar objevila, četla jsem, že ten islandský název znamená Červená hora. Teď to bohužel nikde nenacházím, musela bych projít víc anglických nebo dokonce islandských serverů.

Gerty, i já Tě zdravím :-))). Moc mě těší, že sis prohlédl všechny moje obrázky se sopkami a že se Ti líbily. Sopečné krajiny jsou pro mě velkou inspirací. Na Islandu jsem také nebyla a několik kamínků jsem dostala z Klubu islandských fanatiků, ale nejsou přímo z vrcholu Hekly. Vyslovení jméno sopky Eyjafjallajokull mně také nedělalo potíže.


Dagmaram
21. 04. 2021
Dát tip

krásné:-)


Gerty
21. 04. 2021
Dát tip vesuvanka

Zdravím, Vesuvanko :-) Skounul jsem, líbilo se mi to, stejně jako všechny obrázky se sopkami, které jsi namalovala, a těší mě, že pořád něco tvoříš. Na Islandu jsem sice nikdy nebyl, ale na poličce mám alespoň jeho malý kousíček - kamínek z vrcholu Hekly, který mi přivezli přátelé, a taky umím správně vyslovit jméno sopky Eyjafjallajökull, takže navzdory vzdálenosti Islandu je mi tahle tvoje galerie velmi blízká.


Kočkodan
21. 04. 2021
Dát tip Gora, vesuvanka

 

Potloukat se po Islandu,

 

to by byla mana

 

pro kukadla Dana.

 

Upřesňuji – myslím Landu.


bixley
21. 04. 2021
Dát tip

Jojo, to je ono!


Markel
21. 04. 2021
Dát tip

vše výše řečeno, krása, Jani ***


Ty brďo, fakt skvělé. Inu když máš talent, tak se neubráníš, že.


vesuvanka
21. 04. 2021
Dát tip Gora

Irenko, děk,uji za zastavení a milou odezvu, mám radost, že Tě obrázky potěšily :-))). Islandská orchidej byla pro mě velkým překvapením.


Gora
21. 04. 2021
Dát tip

Jani, opět jsem se potěšila tvými obrazy... islandská orchidej i další jsou moc pěkné!


vesuvanka
21. 04. 2021
Dát tip

Květoni, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
21. 04. 2021
Dát tip

Honzo, Láďo a Janino, děkuji za zastavení a Tipy :-)))


vesuvanka
21. 04. 2021
Dát tip

Renato, Milane, dievča z lesa, Ivi a Evi, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Mám radost, že se líbily. 

Renato, to je prima, že jsi poznala kouzlo Islandu osobně, já je znám  z dokumentárních filmů, fotek, geologie a cestopisů. Ta modročervená hora by mohl být  nejspíš Rautholar (na mém obrázku je jen detail svahu). Pro zajímavost posílám odkaz na fotku z internetu:

https://www.megapixl.com/iceland-rautholar-stock-photo-1373557

 

 


zvedavec
21. 04. 2021
Dát tip

krásne, Jani, máš to tam nádherné


Janí....kráááááása!!!!!....EYJAFJALLAJOKULL.....na názvu bych zlámala jazyk.....ale obraz je to boží!!!!!...celá výstava...nádhera.......děkuji!!!!!


divoká aj pôvabná tak trochu škriatkovská prechádzka


MilanH
21. 04. 2021
Dát tip

Nádherné Janičko :o) !!!


bixley
21. 04. 2021
Dát tip

A taky je tam taková hora, co má modročervenou barvu. Ve vnitrozemí. Ale nevím, jak se jmenovala...


bixley
21. 04. 2021
Dát tip vesuvanka

Moc hezké, vesuvanko. Na Islandu jsem byla víc než před dvaceti lety, ale pořád na to mám živé vzpomínky. Pamatuju si ledovcové jezero s plovoucími krami, gejzír, bahenní sopky, lávová pole, krásné vodopády.  Byla jsi tam taky?


vesuvanka
21. 04. 2021
Dát tip Diona

Aru, Lucko, Diono, fialko a Jarmilo, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tipy :-))). Těší mě, že se vám Island líbil. Mě tento ostrov ohně a ledu fascinuje, i když jsem tam nebyla.

Aleši, děkuji za zastavení a Tip :-)))


Jamardi
21. 04. 2021
Dát tip

Ráda jsem se podívala :) Nejvíc se mně líbí krajina v létě a voda před kamennými troly. Oheň a láva jsou jako živé.


fialka...
21. 04. 2021
Dát tip

Úžasné obrazy, zajímavé popisky, opět obdivuhodné :-)


Diona
21. 04. 2021
Dát tip Aru

Island :-))) nádhera. Už se kochám. Tam bych tak chtěla

 

Jani z Vesuvu, díky, překrásné


Jani, vidím tam jednu velkou nádheru! Obdivuji :)


Aru
21. 04. 2021
Dát tip

supeeeer, Island zbožnuju, jdu na to mrknout ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru