Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 48.

03. 06. 2021
6
3
297
Autor
Benetka

Původně bylo plánováno zveřejnit pjésnůšku tu kterou včera do slz věnoval ZLATOHNĚDÉ ale to by možná byl až moc velký doják...

A tedy změna/změna je život/život je...

https://www.youtube.com/watch?v=41tLQN7ezfI&ab_channel=MichalTerberMichalTerber

Včera večer napsal Slávek ZLATOHNĚDÉ tak dlouhý a srdceryvný dopis že mu pak odepsala: Slávi to si tak krásne napísal až sa mi slzy tlačia do očí...

No a Slávek si poplakal dnes nad ránem když si to všechno zpětně četl. Nastala ona terapie kterou nazývá LÉČBA SKRZE SLZY. Nyní tedy vzájemná. A přitom se Slávkovi v hlavě promítla scéna stará jen pár dní kdy zase jednou ZLATOHNĚDÁ dělala ramena jako že je úplně nad vším a tedy i nad věcí. Jenže. Jenže není a minimálně Slávek to ví. A tak Jí -snad malinko netaktně- dal otázku přímo na tělo: Když jsi taková kůl & hepy očempak si potom povídáš s paní psycholožkou...? Posmutněla zvážněla a odpověděla: Hmmm... Už tam asi nebudu chodit. Ona mě vždycky rozpláče! Ach HONEY... To Tvoje trápení! Kdyby Slávek mohl něco udělat tak neváhá ani vteřinu! Ale žel! není to v jeho moci. To snad jenom kdyby byl Pan. A to žel! není. Uvědomil si však onu věc se slzami které tiší žal a vyplavují nečistoty z duše z těla a tak Jí to pověděl. Že je to pro ni vlastně dobře že si tam popláče. Ostatně - kde už jinde že?! Však Slávek to zná sám moc dobře...

Dnes byl Slávek objednán na kontrolu do nemocnice na kožní. Aneb sejdeme se na kožním! Jistěže je to zároveň venerologická ambulance... (potutelnýsmajl) Cestou to vzal skrzevá obchodní dům plný stesku a tam mimojiné zakoupil rozmarýnu v kytkynáči - prodávaj to jako živou potravinu a tahle byla navíc ve slevě za třicet káčé - no nekup to že jo?! Po příjezdu do zaměstnání si dal kytku na stůl - v autě by chcípla. V zápětí přišel šéf a řiká: Co to máš? Se chystáš na svatbu nebo co? Nooo... Jednou stačilo kontroval Slávek. Ale kecá. ZLATOHNĚDOU by si vzal bez mrknutí oka! (pokřivenýúsměvsmajl) A v zápětí v zápětí přišla ZLATOHNĚDÁ. Co to máš? Rozmarýnu!? To mám ráda! Na brambory a na grilované jehněčí a... A zase ta její posedlost jídlem! Slávek sežrat to co Ona tak má minimálně metrák a půl! Ale Ona ne! Sotva šedesát kilo... Slávek Ji hned usměrnil: Ty myslíš jen na ten žvanec! A na čo iné?! Zněla odpověď. Co třeba na svatbu? Nechceš se vdávat? Sklopila oči a zavrtěla hlavou. To je škoda řekl Slávek. Víš jak by Ti to slušelo v bílé?! Pousmála se a sklopila hlavu... Slávek chtěl ještě něco dodat ale byl tam šéf a narušoval vážnost chvíle. Škoda no...

Je potřeba poznamenat že Slávek má v zaměstnání práce až nad hlavu. Óóó jaká to změna! Když tam začínal tak se celé dny nudil... (vyplazenýjazyksmajl) Díky návštěvě lékaře byl dvěapůl hodiny ve skluzu neb kdo by to za něj asi tak udělal že?! (vytlemenýsmajl) Bylo kolem druhé odpolední kdy si celý zpoceněšpinavý a s kutajícími permoníky v hlavě řekl dost! Kafe! Kafe!! KAFE!!! Když pak šel s hrnkem z kuchyňky...

(UFFF!!! TA ČEŠČINA!!! S a Z a Z a S... ÚPLNĚNEJVÍCVYTLEMENÝSMAJL a když tak to pak někdo opravte - jen doufám že Cé ist nein richtig!)

Když pak stál na chodbě před kuchyňkou zahlédl v dálce ZLATOHNĚDOU. "Ukryt" za skleněnou dveřní přepážkou se jal kochat Její krásou a tak. A tak tam stál a Ona šla k němu otevře přepážku a řiká: A já mu stokrát volám a prostě ne a ne - on mi to nevezme! Slávek hned věděl která bije. Před návštěvou ordinace vypnul na debilu zvuk a znovu jej již nezapnul... No ale to bylo stejně vedlejší protože...

Ach Pane! Je něco KRÁSNĚJŠÍHO ve Vesmíru než Ona?! Oči na Ní mohl nechat...! A taky nechal. Pojď něco po tobě chci řekla mu a kráčela před ním na jeho pracoviště. Ach Pane! Upnuté šedé legíny! Takhle tu nemůžeš chodit řekl Jí. (Ten zadeček!!!) Proč? Zeptala se... Protože jsi tak neskutečně! sexi!! zněla Slávkova odpověď... Usmála se a kráčela dál...........................................................................................................................................................Víš? Teď jsi mi evokovala jeden vtip který má moc rád můj kamarád. Řekni mi ho!

Přišli za vlkem a prej vlku: Zavyj.

A vlk: Nezavyju.

Vlku - zavyj!

Nezavyju!

Vlku - zavyj!!

Nezavyju!!

Vlku... Souložil bys?!?!?!

Aúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!

No a jestli něco takového opravdu existuje tak se

CUDNĚ ZASMÁLA a řekla: To je moc pěkný vtip!

A pak odcházela a Slávek zase s očima na Jejím zadečku...

Takhle tu nesmíš chodit!!!

Zasmála se pohodila zlatohnědou hřívou a byla pryč.

 

JAK RÁD BY JI VIDĚL V BÍLÉ......

 

 


3 názory

blacksabbath
04. 06. 2021
Dát tip Benetka

Já s tím Slávkem fakt soucítííííím.........napsal jsi to tak krásně........Oči na Ní mohl nechat...! A taky nechal....*/********************


annnie
04. 06. 2021
Dát tip Gora, Benetka

Benetko... Ne že bych ti chtěla radit, ale víš, že my ženy očekáváme pozvání do kona divadla music na procházku atd. dřív, než na svatbu, že jo? TAK JI NĚKAM POZVI. Tip a.


Alegna
04. 06. 2021
Dát tip Benetka

kráááásnéééé :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru