Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

,,Líheň debilů" - Skoč, hochu, skoč.

15. 06. 2021
12
21
627

Tento příběh jsem slyšela od někoho, kdo znal někoho, kdo se přímo zúčastnil.

,,Tatínku, já bych chtěl skákat padákem," žadonil těžkotonážní chlapec u otce lampasáka.

,,Já se zkusím zeptat, synku, budeš mít jedenácté narozeniny," poněkud svíjející se tatík hledal možnost vymyslet jiný dárek a nějak se z toho vyvléknout.

,,Ty si tak dobrej, táto!" A bylo vymalováno. Sliby se mají plnit nejen o vánocích.

                                                          O

 ,,Hele, vole, normální padák ho neudrží. Dám ti ten pro nadměrný náklady. A zbytek si nějak zařiď."   

                                                          O

,,Tak chlapi, jdeme na to. Kluka dáme do postrojů a vy budete držet ten padák, až se roztáhne nad tou roklí. Až von skočí!!!!" Pokyny jsou skoro tak jasné, jako když nesměl projet muž s koženou brašnou.

                                                           O

Chlapec skočil, popruhy se skoro napnuly................a pak ozval řev.

Rokle nebyla tak  vysoká, jak se domnívali nebo na tak velký padák byla prostě nízká.

,,Mám zlomený nohy!!!!!!"

,,Co že má?"

,,Já ti nevím. Pro ten řev nic neslyším."

,,To je ale sranda!"

Všichni, kteří drželi padák se smáli, až se jim pivní mozoly třásly. Snad ještě když kluka nakládali do sanitky.

Dál není jasné, jak to s ním dopadlo, protože všichni, kdo to vyprávění poslouchali, se také smáli. I já.

Tak to u nás prostě chodí. 

A v tomto městečku, které prostě nemohu jmenovat, jsou někteří lidé tak chytří, že by je i opice vyhodily z hnízda.

A toto byl jeden z mnoha příběhů, které jsou tam naprosto běžné.   

Jsem moc ráda, že žiji jinde.                                      


21 názorů

Některé rokle tam jsou, Lído, dost hluboké, ale na toto asi ne.


Jamardi, tam se všichni znají a vědí všechno nejlépe.


Alegna
16. 06. 2021
Dát tip

první, co mě napadlo bylo auuu....


Jamardi
16. 06. 2021
Dát tip

Je strašné, že si někdo dovolí organizovat seskok pro někoho cizího, když o tom nic neví.


Ajo, tak dobrý :)


Já tam, Lucie, taky nežiju. Ale znám lidi, co tam byli.


Pojedu se tam podívat a pak vám řeknu, zda zlé jazyky nelhaly.


Ještěže nežiju tam, kde Ty a JEŠTĚŽE to nedopadlo hůř, protože tak to většinou dopadá... 


ty *ole....ještěže to nebyl tandemový seskok........:-)))))))))


Čudla
16. 06. 2021
Dát tip blacksabbath

No co čekat od zelených mozků. /*


To asi všichni. Tedy kromě místních.


annnie
15. 06. 2021
Dát tip

Hu... Jsem taky ráda, že žiju jinde :)


Ano, Luboši, debilové s hranatýma hlavama.........tam se pojedu podívat.


Kočkodan
15. 06. 2021
Dát tip

 

Kromě pivních mozolů nevylučuji ani pivo ve tvaru kostky v lebeční dutině.


Evženie Brambůrková
15. 06. 2021
Dát tip dievča z lesa

Asi tak nějak. A po pár sklenkách je to ještě veselejší.


achjaj!!!


Evženie Brambůrková
15. 06. 2021
Dát tip Gora, Nami 99

Tam nikdo rozumný není, většina vypadla z toho opičího hnízda na hlavu.


Gora
15. 06. 2021
Dát tip blacksabbath

Evži, u téhle riskantní akce chyběl učitel fyziky, který by spočítal, jak rychle bude chlapec s určitou váhou padat:-(, tedy někdo rozumný... mohlo to dopadnout ještě hůř.


A třeba i nějaká další, Renato. :-)))


bixley
15. 06. 2021
Dát tip

Hlavně že se mu přání splnilo!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru