Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mobil mi...

08. 07. 2021
16
14
516
Autor
atkij

 

 

 

 

mobil mi píše 

očekávejte déšť -

čekám 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


14 názorů

atkij
20. 07. 2021
Dát tip

Díky, Lucie, úleva ( a třeba v podobě deště) většinou stějně přichází nečekaná:)


Jojo, to znám :) Nádhera v očekávaných kapkách...


atkij
14. 07. 2021
Dát tip

Díky za vaše (nejen) dešťové kapky. 

 

Pavle, jasně že takové blondýnovské(takže přesně o mně:))

Chápu Tvou námitku. Také jsem si prohrávala se slovíčky - tak, takže, už, ještě...a vždycky jsem smázla, no...

 


annnie
12. 07. 2021
Dát tip

Velmi jemně vtipné. Velmi tip a.


Kočkodan
09. 07. 2021
Dát tip

 

Jitko, já od tebe očekávám pěkná dílka.

A dočkávám se.


Dan TM
09. 07. 2021
Dát tip

Jaj, to jsme na tom nyní úplně stejně... :)


PavelK
08. 07. 2021
Dát tip

Jestli jsi blondýnka, tak oceňuji, že si umíš udělat legraci sama ze sebe.

:-)

Ale vidím v tom ohromný potenciál, který by se dal rozvíjet i do hloubky:

 

mobil mi píše 

očekávejte déšť -

čekám (stále)


mobil mi píše

Biograd na Moru 28

jedu


atkij
08. 07. 2021
Dát tip

Hmm, u nás jen pofukovalo, zatím nic víc. Tedy lepší než nějaká futeř...

Abakus...to je milé:)


Abakus
08. 07. 2021
Dát tip

vešiam bielizeň a  privolávam dážď.


U nás nebyly vidět domky na druhé straně ulice. 


Gora
08. 07. 2021
Dát tip

 

Jituš, vtipné.

Tady to řádí teď. Potřetí za odpoledne. Nevíme už, co očekávat... držme se všichni.


atkij
08. 07. 2021
Dát tip blacksabbath

Jé, tak to jsi měla, Ivi, velké stěstí. Kam se na to hrabe má pitoreskní kvazi situace. Hlavně, že už jsi v bezpečí. 


blacksabbath
08. 07. 2021
Dát tip Gora

mistní rozhlas hlásil....ukliďte vše co není přivazané.... a pak se tady přehnala taková smršť, že padaly i staré lipy.....byla jsem zrovna s psíkem venku....pár vteřin...a nemohla jsem se dostat do domu natož otevřít dveře.....to jsem nečekala....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru