Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak fotečku bychom měli, mladá paní.

14. 07. 2021
18
41
764

Už před jedenáctou hodinou jsem nedočkavě přešlapovala na okrsku. Hlavně proto, abych se pro vás dozvěděla odpovědi na položené otázky.

,,Dobrý den a omlouvám se za to, jak jsem to na vás vybafl, když jsem vám volal," omlouval se milý a hezký mladý muž. Uniforma mu slušela.

,,Tak co se vlastně stalo," začínám vyzvídat.

,,Ale, pán si vyzvedl důchod a šel něco koupit vnučce do Pepka. A tam zjistil, že nemá peněženku. Vy a děti jste byli jediní, koho si pamatoval."

,, Já jsem si všimla malé snědé holčičky, ale jen proto, že tatínek byl zase dost světlý a ona běhala za dětmi."

,,Tak to byl on, ale byl to dědeček."Dokonce skoro tak starý jako já.

,,A kolik měl v té peněžence, že se tím zabýváte?" Neptám se proto, abych si porovnala ukradené peníze s realitou, ale abych se dozvěděla, jaké mají důchody jiní. 

,,Dvacet dva tisíc. A u kamer na poště si dává peněženku do tašky." Nevím do jaké, nevšímala jsem si jich, kupovali jsme také nějaké šaty za jedničkové vysvědčení a tak jsem měla jiné zájmy. Ještě jsme museli vybrat bagr. Nejlépe žlutý.

,,A jak jste mne našli?" Položila jsem základní otázku.

,,Podle kamer jsme sledovali váš pohyb až k vozu a podle SPZ jsme vás našli. Ale vy prostě nejste ten pravý člověk na krádeže. Nemáte žádné záznamy ani přestupky."

,,Tak to je snad dobře."

,,A nejvíc mě pobavilo, jak ten váš malý kluk nemohl nastoupit na jezdící schody, a tak si na ně sedl. A pak také to, jak jste pokojně kráčeli si koupit dva pytle slaných brambůrek." 

Jasně, zloděj by asi rychle zmizel, ale my jsme protřelí a nic se na nás nepozná :-)))

Tak snad příště, ale to se budeme muset víc maskovat.

Děti by mohli jít třeba za opičky.

Já budu ředitel ZOO.


41 názorů

Děkuji.


Prosecký
22. 07. 2021
Dát tip

:)


Děkuji.


(to M.arcela K.: ..razítka zaměstnavatelů se dávala do občanky naposled už před rokem 1989, ne?:) )


:)


annnie
15. 07. 2021
Dát tip

:)

Koukám, že jsem nějak nedoklikla tip nebo co... Tak teď. Pá a.


Jasně, Annie, na starou protřelou bábu jsou chlupatý krátký. :-)))


Snad si, Aru, vymyslím zas něco jiného. :-)))


Jasně, Marcelo. Byl tam takový starý a na toho jsem byla nevrlá. Ale pak to vylepšili. :-)))


annnie
15. 07. 2021
Dát tip
Evženie, jsi dobrá! Jsem na tebe hrdá, že tě nedostali :)Policajt jdou, jdou, jdou na mě si nepřijdou já jsem ta těžká pára bydlím za vodou Policajt nechaj mě, já jsem v tom nevinně já jsem ta těžká pára bydlím v Karlíně...

Marcela.K.
15. 07. 2021
Dát tip

Asi vybrali fešáka, abys je neposlala do háje!

Hele já bych tam asi nešla. Nic jsi neukradla, tak ať si přijdou oni...jenže to by zase byla hádank pro sousedy, že.

Připomněla jsi mi chvíli, kdy jsem, před x lety, jela na policii kvůli špatnému zaparkování. Půlroční mimino v náručí a čtyřletýho jsem vedla za ruku... taky tam byl fešák a když mě viděl, koukl do mé občanky, zeptal se mě, proč tam mám tolik razítek od zaměstnavatele a pak mávl rukou a řekl: "Prosím vás běžte!" Ani pokutu mi nedal ;-)


Aru
15. 07. 2021
Dát tip

Evži, tak napiš ještě třetí alternativní pokračováni s naprosto šíleným pokračovàním a překvapivým závěrem ;)


Byla by sranda, Aru, kdyby tu peněženku našli při úklidu v tom krámě. Ale to už se já nedovím.


I já jsem ráda, Lído, že už nejsem hlavní podezřelá.


V obou bodech s tebou souhlasím, Jamardi.


Jamardi
15. 07. 2021
Dát tip

Protřelý zloděj věděl přesně, kde jsou kamery. :)

Policie, když něco chce, by měla přijet sama a ne zvát na stanici.


Alegna
14. 07. 2021
Dát tip

jsem ráda, že vše dobře dopadlo :-)


Aru
14. 07. 2021
Dát tip

jasně, brát to s humorem je lepší, jenom vydím tu absurdnost, proč jsi tam šla.

jsou to lidi a dělají jenom minimum co musí, rozhodně neměli v plánu někoho "dopadnout." oni to zavedou do papíru a tím to pro ně končí, co myslíš, takovejch krádeží mají za rok tisíc.


Jasně, Aleši, už mi natřásají polštáře, aby se mi dobře psalo.


Slibuji, Luboši, že si dám pozor.


Gábi, oni z toho rozhovoru a mých vzpomínek mohou třeba zmapovat další jedince. Je to jen práce. Já se na ně nezlobím. A zkušenost je to taky zvláštní.


Evženie Brambůrková
14. 07. 2021
Dát tip blacksabbath

Až budu mít víc tašek, Ivi, tak si taky sednu. Schody jsou příkré :-)))


Evženie Brambůrková
14. 07. 2021
Dát tip Benetka

Orwel by se divil, Bebetko, jak mu to skoro vyšlo.


Jistě, Jano, hlavně v pohodě.


Aru, je lepší se zasmát. Jsou to lidi a řídí se zákony. 


aleš-novák
14. 07. 2021
Dát tip Gora, Benetka, Kočkodan, annnie

a tohle už píšeš z vězení? :o)


Kočkodan
14. 07. 2021
Dát tip

 

Evži, dám ti dobrou radu – nezkoušej příště něco čórnout opravdu, není přece vůbec jisté, že zase uvidíš toho fešáka...


neuveriteľné! aké vysvetlenie? nič si neurobila, čo si ty mala vysvetľovať? strácať čas... ale to nie sú otázky na teba, ale na uniformy, nielen české...ach jo


JJ...bagr je móóc důležitý.....mně se blbě jezdí po těch schodech dolů...budu aplikovat styl "na kloučka"......:-))))))))))))............*/*******************


Benetka
14. 07. 2021
Dát tip

Jo... S těma kamerama a_sledováním... Kdyby žil Pan Orwell v dnešní době tak by se asi nestačil divit... Prostě: VELKÝ BRATR TĚ SLEDUJE!!!


vesuvanka
14. 07. 2021
Dát tip

Hlavně, že to dobře dopadlo :-)))


Aru
14. 07. 2021
Dát tip

jo, jim to bylo jedno, jen to potřebovali sepsat, hlavně že se pobavili u kamer. od institucí co nejdál 


Evženie Brambůrková
14. 07. 2021
Dát tip dievča z lesa, Aru, Gora

Děkuji za vaše rychlé reakce. 

Máme opravdu holčičku a kluka.

A co chtěli? Podat vysvětlení. Tak se říká tomu, co zapíší do protokolu. A je to!


Aru
14. 07. 2021
Dát tip

no prosím, tak oni nemají ani pořádný kamery.

jsem si to myslel, že neměli nic a hnali jenom velkou vodu přes síto. ono to zní úsměvně, ale je to docela hnus, na základě čeho sestavili systém podezřelych, aby ti na místě řekli, že tě vlastně volali úplně zbytečně - oni si cíleně volali nevinné, protože ten kdo by to ukradl, by to právě zapřel a ještě sledují cizí životy, jaksi mimo případ


bixley
14. 07. 2021
Dát tip

Příště se namaskujte za koronavirus a všichni utečou!


za holčičky se omlóvám, malú ručičku môže mať aj chlapeček :)

ale prvá otázka zostáva - čo od teba chceli?


Čudla
14. 07. 2021
Dát tip

Tak hlavně, že to dobře dopadlo. /*


Benetka
14. 07. 2021
Dát tip Gora

Asi se budu opakovat ale: TOHLE NEVYMYSLÍŠ! To je prosím pěkně Život sám!!! :)


nechápem...čo od teba chceli? a mala si dve holčičky, tak aký chlapeček si sadal na schody?


atkij
14. 07. 2021
Dát tip blacksabbath

Konečně jsem se dočkala rozuzlení. A mám strašnou chuť na slané brambůrky:))


jeden pohodičkový výsluch a trochu inšpirácie pre život ... dobre to dopadlo


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru