Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všem, co se údajně nebojí Smrti

27. 08. 2021
5
6
234
Autor
Kamamura

Nedrážděte tu dámu, a hlavně neberte její jméno do úst nadarmo!

Ona se zdá, že je dobrák od kosti, ale jak jí někdo odsekne, je synem smrti!

Nevěřím, že se nebojíš,

nebojí se jen Hortenzie;

chybí jí totiž fantazie.

 

Bojím se, že mi nevěříš,

hej je člověku, dokud žije;

dokud se někde nezabije.


6 názorů

8hanka
06. 09. 2021
Dát tip

u mňa je to na striedačku, väčšinou na ŃU nemyslím, no niekedy ma to rafne a fakt sa bojím...a hlavne toho, AKO príde...ak nečakane a bezbolestne, OK, ale ak to má byť spojené s hrôzou, strachom, bolesťou, opustenosťou, to radšej nemyslieť...:)


Norsko 1
28. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

Jak říká annnie, uvidíme


annnie
28. 08. 2021
Dát tip

Já mám strach ze smrti taky za sebou... a tuším, že opět před sebou. Uvidíme... Tip a.


Alegna
27. 08. 2021
Dát tip Aru, blacksabbath

zubatá dáma s kosou

přichází  nohou bosou

ač zdá se ti to smutné

koná jen co je nutné

 

 

 


Dagmaram
27. 08. 2021
Dát tip Alegna, blacksabbath

myslím, že smrt je dobrodružství, krok do neznáma, anebo je to pěkná nuda, uvidíme :-)


Aru
27. 08. 2021
Dát tip Alegna

cože? bát se smrti, proč?

není-li snad toto vše co zří mé oči jen pouhý sen? :))

Kamamuro, příležitostně jsem to tu už vyprávěl, ale strach ze smrti mám za sebou, již v dětství jsem zažíval bezdůvodné a náhlé strachy, naprosto konkrétní fyzický strach ze smrti, popsat se to nedá, musel bys to zažít.

ostatně proč se bát něčeho, co zcela určitě jednou přijde a je nedílnou součástí každého života, proto je tento svět, světem proměn, vše se proměňuje, vzniká, roste, hroutí se a umírá. ;)

svůj postoj si umím obhájit, ale tip ti dám :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru