Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 56.

30. 09. 2021
5
6
244
Autor
Benetka

Stále stejnou tmou...

https://www.youtube.com/watch?v=DCtjUVEG3uc&ab_channel=rudanikodymova

Dnes má Slávek narozeniny.

Jenže...

Vůbec nemá chuť křičet URÁÁÁ!!! A tak zme tých bolševikov bili!!

A vůbec přitom nejde o to že je starý jako...... Jako Egyptské pyramídy například. Jednou si nechal vykládat Keltský runový kříž od Ivety Wood a ta jej zaveda v minulých životech až do starého Egypta... No a teď jde o tu hru na to o tom v co kdo věří...? Na minulé životy? Na reinkarnace? Na život po životě? Na...? Na LÁSKU? Na spravedlnost? Na pravdu? Na nic.

A možná spíš... Apropó! Dává si pauzu a jde vyžrat spíž! 

Možná spíš už je unaven ze všeho toho rádoby slavení. Ačkoli neustále kol sebe slýchá že: VŽDYCKY JE TŘEBA NAJÍT DŮVOD PROČ SLAVIT! Ale prostě není!!! Co slavit....?! Snad OSAMĚNÍ? Nebo STEREOTYP? Či snad NELÁSKU? Ostatně - ono se spíš zaměňuje to pořekadlo s jiným: VŽDYCKY SI MUSÍŠ NAJÍT DŮVOD PROČ ZACHLASTAT! Ale... Slávek to vskutku nepotřebuje. I tak pije každý den tak co!?

A tak jej napadá:

Písmák by jej měl ocenit jakožto snad jediného autora v jeho dějinách který nikdy nenapsal ni řádku střízliv!!!

Apropó... Za chvilku mu dojde pívo...

No a...

Nemůže nezmínit_

Tu které psal minulá slůvka MILUJI_

Hovorí: Slávi! Úsmev!!!

Ale Slávek byl dnes zavalen prací_unaven_utahán_až k smrti.

Na úsměv a vlastně nic jiného nezbylo.

 

Došlo pívo.


6 názorů

dievča z lesa
02. 10. 2021
Dát tip Benetka

na kúsok lásky***


blacksabbath
01. 10. 2021
Dát tip Benetka

Důvod k oslavě se vždycky najde.....došlo pivo? nevadí.....pít se dá cokoliv


Alegna
01. 10. 2021
Dát tip Benetka

ajajaj a já to prošvihla, tvoje narozky....u nás se přálo: já malé poupě, já stojím v koutě, gratuliju a gratulovat nepřestanu, dokud něco nedostanu :)

Slávku, ať se ti splní tajná přání


annnie
01. 10. 2021
Dát tip Benetka

Ach Slávku, Slávku :)!

Dodarečně happy birthday! Ať už ti Osud nadělí nějakej ten pěknej dáreček... A ať ho v opilém rozmaru rozeznáš :) Měj pěknej den a.


Evženie Brambůrková
30. 09. 2021
Dát tip Benetka

Je to smutná chvíle, když dojde pivo. Nebo pak víno..... a jiné.

Navodí to vzpomínky na dávné doby, kdy jsme ráno hledali, čím se spravit.


Norsko 1
30. 09. 2021
Dát tip Benetka

Začátek dobrej a myšlenka ti pak někam utekla. Utápíš se v detailech


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru