Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má Milá. Jak jsi vlastně vzdálená...?!

04. 10. 2021
10
7
287
Autor
Benetka

SVOBODNÉ DOLBY!!!

https://www.youtube.com/watch?v=P3XZTIaSZSo&ab_channel=vinczenco666

 

 

 

Andrej mu napsal dopis.

Nemá nic proti němu. Téda... Nic proti dopisu a taky nic proti autorovi. Vlastně... Nic proti ničemu. Jsme jenom lidi...? Snad jen že... Čekal dopis od Tebe. Tak zoufale! A tak... Marně. Má Milá. Ale... Je mu jasno že mu nikdy nenapíšeš. Ale! Jak vidíš tak Písmo mu dochází. Tak kdybys třeba chtěla... Stačí jen sesmolit a vhodit do schránky. Všechny Tvé vznešené myšlenky a poznámky. Na dnes i na neurčito. On zatím bude cucat chito. 

Ve skutečnosti dnešní největší tragédií je že nás opustily kolektivizační sítě a! Tedy! Pláče teta a pláče dítě... A taky trošku on páč Ti nemůže ZADARMO napsat nic z toho co by chtěl. Ačkoli... 

Moh´ by Ti třeba napsat jinak... Jo. Ale... Kur*a propiska nepíše... Zkouší tužkou. A hodí Ti to do office korespondence... Jo! Genitální nápad!!! Na stopro budeš přeqapena! 

Prostě!

Ač mu svět háže klády pod nohy! ON! Přesto kulhá dál...

A Ty?

Jen se ušklíbneš a_

Bezbarvým lakem přetřeš nehet.


7 názorů

annnie
06. 10. 2021
Dát tip Benetka

Ale jdi. Neušklíbne. Ale holt taky asi nenapíše. Co zkusit jinou adresátku???


blacksabbath
05. 10. 2021
Dát tip Benetka

Ač mu svět háže klády pod nohy! ON! Přesto kulhá dál...tak je to správné....tak to má být!


Kamamura
05. 10. 2021
Dát tip

Alegna - to říkával kdysi jeden můj kamarád - "pošta je už dneska jen od toho, aby ti úřady mohly posílat výhružky." ;-)


lastgasp
05. 10. 2021
Dát tip Benetka

Rédl je bezva.


Alegna
04. 10. 2021
Dát tip

Vidíš i zdražení elektřiny mi sdělili přes mail. Kdyby nebyly letáky, tak ani nepotřebuju schránku


Kamamura
04. 10. 2021
Dát tip Benetka

Alegna - mě přišlo před měsícem na noblesním křídovém papíře oznámení s fotografií smějící se rodiny z tradičního výjevu kapitalistického realismu, a pan generální manažer společnosti PRE mi sděloval pohnutým tónem, že mi musí bohužel zdražit elektřinu, protože doba je zlá, a marže se tenčí. Byl jsem velmi dojat, a kdybych to uměl, hrál bych na klávesy nokturna... takhle jsem to pouze odbyl lidovou písní. 


Alegna
04. 10. 2021
Dát tip Benetka

Tradiční dopis jsem nedostala už, už ani nepamatuju.......


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru