Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Kuřárna

27. 05. 2001
5
0
2742
Autor
MrSasa

Pro všechny, kteří kouří a vědí proč...

Na dílo nejmenovaného autora (dílo se zove "Cigareta") musím reagovat protiopatřením, a to založením kuřárny... :-D
Ježdá..já myslela, že je to klub o drůbeži...

Kendra
20. 11. 2003
Dát tip
Teď sedím v kanclu a chystám se domů. Vono se s tím cigárem v ruce trochu blbě píše. Von Tikowitzi - tu závislost neporazíš, já jsem řekla až po svatbě -- ta bude tak za tři roky takže užívání až až. Co bys dělal místo kouření? Taková životně důležitá potřeba. Je to fajn, takhle kouřit, akorát v zimě mi umrzaj prsty pravý ruky.

Lu_Po
17. 06. 2003
Dát tip
kuchty kuchty

BorisCvek
03. 06. 2003
Dát tip
Jedině u piva, jedině startky (červené) a jedině s filtrem.... nejsem hrdý na to, že kouřím, ale chutná mi to. Jsem si vědom, že 95% (nebo víc?) rakovin plic jsou kuřáci... ono záleží ovšem (a to je důležité!) na POČTU cigaret denně... do deseti denně to prý není gor nebezpečné.... Budu rád, pokud budu kouřit stále méně :-). Ale dobrá cigareta (=startka) je prostě parádní rozkoš :-).

Dnes jsem překročil mrtvolu v černém plastikovém pytli, třeba nějaká zúžená cévka, kdoví, proč ten člověk nedošel Jo, chci přestat, protože jsou situace, kdy my závislí býváme otrokem cigarety a to já nerad :-))) Týden s tím bojuju a porazím tu děvku závislost.

Mathew
19. 04. 2003
Dát tip
já si zase u krátkejch červenejch startek ustříhávám filtr, můžu do klubu ? :))

egil
16. 04. 2003
Dát tip
Casablanca - nejlevnější; Javaanse - nejlepší... a když cigára, tak Goldenky nebo jakýkoli jiný; hlavně že nějaký..:)..

Gamine
09. 12. 2002
Dát tip
Takovej klub. Hm....... něco pro mě :-)

nin
06. 12. 2002
Dát tip
čau Monty, teď jsem si vzpomněla, ty už vlastně nekouříš, žejo? :-))))

Hakim
20. 10. 2002
Dát tip
To jako já? No, něco by tu bylo...

Kalim
18. 10. 2002
Dát tip
Co máš za matroš?

Hakim
14. 10. 2002
Dát tip
Heeeej! Konečně doma... už nyní se mi tady líbí! Jak to jde?

Indy
06. 09. 2002
Dát tip
Kouřim (20-30ks/den když nejsem v hospodě, pak neznam bratra. Ale i tak si zajedu 65km ze Stráže p.R. do DC za 99minut). Přestat kouřit neodmítám, jenom se zatim nenašel ten správnej důvod. Nějaký to dílko o kouření zatim neni, ale to se může změnit. Můžu k vám?

Osobně varuji: kouření způsobuje rakovinu. Taky krabovinu. Taky impotentononc. A smrdí jako leklá kuna. Eště k tomu politá tejden starejma tzatzikama. Nebo jsou to cecíky? Ne, ty to nejsou, ty jsou strčený do mamografu a vycpaný silikonem. Nebo čim. Už nevim. Je toho na mě moc.

Paranoicus
07. 08. 2002
Dát tip
Sodomagomora, já teda radši ten nikotin ...

Kalim
06. 08. 2002
Dát tip
Ať žije Emily, Emily na hrad!

Emily
05. 08. 2002
Dát tip
No, když je voholenej, tak už to neni ocas, to prohlásili sami chlapi v jednom pořadu. Jinak samozřejmě ale proti gustu... ať si každej kouří, co chce. Mimo jiné v bordelu se taky kouří, ne :)

Kalim
03. 08. 2002
Dát tip
Asi bych se měl jednou voholit, ale rituálně by toho měla dělat žena, táák třeebááááá..no jo, tak rebeca13.

Darkman
02. 08. 2002
Dát tip
A co kouření vocasů?????

Darkman
02. 08. 2002
Dát tip
Jo tak....Hmm jak chceš bežím se voholit a vyhonit a při tom se budu řezat do podbřišku žiletkou.Vydařený vodpoledne....

Kalim
27. 07. 2002
Dát tip
Ano, ano, Luckiny maj pěkný krabky, ale vážení, zkuzte tohle: "Dunhill", to je balení Ale konec svátkům a jdeme na dno. Mnoho lidí si o Stařenách myslí, že jsou fakt hnusný, ale dejte si Luckinu, a pak hned Startku, chutnaj skoro stejně, dost často si koupim krabku Luckin a je tak hnusná, že Stařeny bez filtru jsou velebeny do nebes. Jó, co je hnusný, tak to jsou Petry, Sparty, Pall Mall

Kalim
27. 07. 2002
Dát tip
A co je vůbec nejlepší, tak to je stará, dobrá joint

Seregil
21. 07. 2002
Dát tip
Jo to kouření.... Kde bych byl bez své image? Patří to ke mě a já už si život bez "blbýho" cigára ani představit - ne nedovedu - ale nechci. Jsou tlaky okolí, to jo, ale právě teď si jdu zapálit. Mějte se všici fajnově a vychutnávejte dým, ať už je jakýkoliv.

Radost
24. 06. 2002
Dát tip
Přestat kouřit není těžké. Já sám jsem přestal už tolikrát!!! (A ty fyzické obtíže, když se pokouším...holt, závislost je závislost!)

Fluctuatio
21. 06. 2002
Dát tip
taky bych si zapalila nejaky eukalipt napriklad..........:o)....Lucky strike maj ted uplne skvjeli krabicky s obrazkama vzadu..........(prvni krabicka do ktere sem se zamilovala)......:o)

mnam ;-) ale ja tu nejak dlouho nebyla a tady to zije .-) tak west ice? kdyz narazim, vyzkousim :-) ted zrovna vypnu pocitac, pac v obyvaku nekourim a pujdu na chvili na balkon :-) nebot jak rikal jiz mark twain , tusim: prestat kourit neni tezke. j asam prestal uz nejmene desekrat... nebo tak nejak to bylo :-)

sue
17. 06. 2002
Dát tip
vážení, mám tu pro vás něco hezkého a milého. snad už mě někdo nepředběhnul. CIGARETOVÝ KOUŘ OBSAHUJE: nikotin dehty oxid uhelnatý amoniak nitrosaminy formaldehyd kyanid arzenik. to jenom abysme věděli, v čem jedem, odbornost členů klubu pak bude pověstná.

gd
14. 06. 2002
Dát tip
Do pohřbu to stihneš rozhodně.

Climaster
13. 06. 2002
Dát tip
jop..teď se zrovna chystám...dám si petřenu..:o)

Radost
13. 06. 2002
Dát tip
trochu pozdě...(!) já už jich mám za sebou zase krapku

Climaster
13. 06. 2002
Dát tip
...tak pojd tedka znovu..:o)))..na malou meditaci..:o)

gd
13. 06. 2002
Dát tip
A já nekouřím, šálalála-hej. A já nekouřím, já mám zdraví plíce. A já nekouřím, šálalála-hej. Já jsem zdravej! (Fyzicky.) Cheche.

Climaster
13. 06. 2002
Dát tip
gd...:o)))..a já kouříím che che...a budu mít dehet na plicích..heč heč...a tyy nééé ééé...to se mám...budu mít svou asfaltku....chee che...

gd
13. 06. 2002
Dát tip
Asfaltuješ si cestu do nebe... Be-be-be do nebe. Tralala.

Climaster
13. 06. 2002
Dát tip
do nebíčka do neebeee...kdo nekouří nepůjdeee...nemá svojí asfaltku...propadne se do pekla-la-la-la....che che

gd
13. 06. 2002
Dát tip
Kuřácké nebe se řídí specifickou obměnou biblické zásady "Přej a bude ti přáno". Holka, ty jsi anděl, kam já bych se naděl, kdyby jsi tu nebyla, nekouřila nepila-lá-la-lá nekouřila Nepila. Chudák Frantík. Chudák Olda, ten už nestíhá mazat ty moje vulgární příspěvky. Omluvám se velice, jsou skvrny na slunci. Nebo šváb na mozku...

Climaster
13. 06. 2002
Dát tip
:o))))...Nepil se ale má...vidíš ty kuřácké výhody...začít není nikdy pozdě..:o)))

gd
13. 06. 2002
Dát tip
Přestat taktéž. Ale je to asi těžší.

Climaster
13. 06. 2002
Dát tip
Časem plánuji přestat...časem...:o)...

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
jdu na cígo, jde někdo se mnou?

MrSasa
07. 05. 0002
Dát tip
Kapitán: Huž seš mezi náma... :o)

kapitan
10. 03. 0002
Dát tip
Kouřím jako továrna,možu se přidat?

Climaster
22. 01. 0002
Dát tip
Kuchleis...nezkouším přestat, protože bych to nedokázel..zatím ne...ale jednouuu :o)

Emily
17. 01. 0002
Dát tip
Jo West Ice jsem tuhle někomu věnovala , já teda mentolky moc nežeru, ale tyhle West Ice mají docela specifickou chuť, vyhrála jsem je v hospodě. Mimo jiné o přestání kouřit jsem neuvažovala ani staroročně ani novoročně.

Lonewolf
13. 01. 0002
Dát tip
Pomerancova: mozna se daji zaradit i West Ice, pry je to docela jemny a hodne dobry - jenze ja je nejak nemuzu sehnat...

quin
12. 01. 0002
Dát tip
Hemmmmmm.. moje novorocni predsevzeti - prestst kourit, dopadlo tak, jak byste asi vsichni ocekavali )))))

quin
12. 01. 0002
Dát tip
Hemmmmmm.. moje novorocni predsevzeti - prestat kourit, dopadlo tak, jak byste asi vsichni ocekavali ))))) oprava

emily, a co takhle vyzkouset evity? mentolovy, slim, 120.... ale na chut jsou leppsi recky mentolovy karelia... mimochodem, delam pruzkum, co se vsechno dela mentolove zatim mam zdokumentovano: petra malrboro prince karelia evita ...... pomuzet emi doplnit seznam o pripadne dalsi? :-)

Emily
20. 11. 0001
Dát tip
Vy jste přestali kouřit, či co, nabíděnte cigaretu novému členovi klubu

Prokletí
07. 11. 0001
Dát tip
Vy tu ale máte dneska zahulíno ;o) (nic proti Hulínu) m.

CZlovek
26. 10. 0001
Dát tip
Climaster: a tož to já zase jó, ať žije experiment... ;-)

Climaster
15. 10. 0001
Dát tip
Pomeranc:..mno estli jsi z Prahy tak v metru na I.Páku maj docela vybavenej shop..:o)) CZlovek:..to zase néé..nechci odrazovat...jen si je vozkoušej..ale není to moc libový..:o))

no mne mentolovy princky chutnaly....ale u nas jsoü k mani malokdy...posledni jsem si koupila, kdyz jsem vezla synka do prahy na letiste...a uz jsem zase u peter...

quin
11. 10. 0001
Dát tip
ne ze o tom nekdo povite suve)))))

CZlovek
09. 10. 0001
Dát tip
Climaster: to je to fakt tak drsný? Zrovna jsem plánoval, že si jednu krabku na košt koupím, ale když sem si teď přečetl tohle... :-))

Climaster
08. 10. 0001
Dát tip
Monty: tak jsem si koupil na hec ty mentolovy Princky...kdybych nebyl tak bez penez asi bych je vyhodil, dokazu vykourit tak max. pul cigarety...teda asi dvakrat jsem ji sesluknul celou, ale to je pak mazec..:o)))..jednou stacilo..uz nikdy vice..

zolli
22. 08. 0001
Dát tip
Zapalte mi prosím! Došlo mi škotátko...dík

Kovi
21. 08. 0001
Dát tip
lepsi nez mentolovy cigarety je koureni matoveho caje! ma velmi lahodnou chut!

tak musim rict, ze mentolovy prince nejsou spoatny, ale spatne se shanej :-( zr ctyr trafik je mela jen jedna a to jeste jednu posledni krabicku..

Kovi
10. 08. 0001
Dát tip
startky?! miluju! zbožňuju! a nenávidim! jsou úžasné! i ty bez filtru! ale musí na ně bejt nálada...

Rastin
10. 08. 0001
Dát tip
Jo, jo. Ono je vždy nejlepší kouřit, když je na to nálada a chuť. Tehdy, kdy už člověk kouří jen tak, i když vlastně nemá chuť, už to není ono. A musím říct, že mně se tohle stává velice často... safra.

Lonewolf
10. 08. 0001
Dát tip
Cauky, vcera byla objevena skvela stranka pro vsechny kuraky: www.volny.cz/mican/cigara ---jsou tam vsechny cesky a mnoho zahranickych znacek okomentovanych, ohodnocenych a s nascannovanou krabou:) Tak ja si jdu dat --- ted zrovna mam "davidofky",ale jinak treba stary dobry luckiny:)

Rastin
12. 07. 0001
Dát tip
M_P: No jo no, ja se na mentolový Petry vykašlal už dávno :-) Teď jsou v kurzu Startky :-) Ale Princky určitě někdy zkusím, i když jsou, alespoň pro mě, pekelně drahý :-) Dokonce - vzpomínám si, jednou mi jednu kámoš nabídnul. ...na vlakovém nádraží :-)))

Rastin: Kašli na mentolový Petry. Zkus jednou ty mentolový Prince, to jsou fakt žiletky... není v nich destilovanej mentol, ale rovnou máta peprná...

mp: jaky sezenu, petry nejcasteji...kdysi byly moc dobry mentolobvy feminy...teda aspon me chutnaly :-)

Rastin
05. 07. 0001
Dát tip
Když už jste u mentolu a Peter - na mých začátcích jsem si asi půl roku tykal s mentolovýma Petrama, ale kupoval jsem je s "normálním" obsahem. Dlouho jsem je už neviděl, ve stáncích narážím jenom na light provedení. Dělají se ještě mentolové Petry s větším obsahem nikotinu a dehtu?

Pomerančová: Ty jsi můj člověk... jaký kouříš?:)

a ja mam nejradsi mentolove..muzu dal? :-)

Rastin
29. 06. 0001
Dát tip
Hej, do frasa, ale že je nás tu na Písmáku jen pár kuřáků :-) Mohli bychom tedy aspoň obohatit náš fond básní v tomto klubu ne? Pište nebo hledejte a odkazy sem! :-))

Climaster
29. 06. 0001
Dát tip
..mno ehm,ok. sobecky!!!...mám tam jedno dílko "závislost"..:))))

Climaster
28. 06. 0001
Dát tip
všecno od hard sparta přes startky, petry, máčka(peníze), a tak, až po m.......u :))))...

Rastin
28. 06. 0001
Dát tip
:-) Jo, jasně :-) Teď o víkendu jedu na fesťák, takže jsem si koupil do zásoby čtyři krabičky své oblíbené značky. Na místě by to bylo asi podstatně dražší.

Rastin
21. 06. 0001
Dát tip
Má nejoblíbenější značka (asi tak 3-4 roky): START (krátké červené) a co vy?

CZlovek
19. 06. 0001
Dát tip
Taky bych si s váma jednu puknul, můžu?

MrSasa
15. 06. 0001
Dát tip
Ahojec! Tak jsem vás všechny zájemce přijal, tak můžete upgradovat kuřácká dílka apod. Pápec nazdárec Šáša

Mořkovský
14. 06. 0001
Dát tip
pro mě též

Rastin
06. 06. 0001
Dát tip
Sím, sím, taky se hlásím!!! Jakkoli se tomu divím, opět jsem zkončil na staré dobré krabičce na den... (pokud nejdu do hopsody, pak je toho víc:-) Začalo to všechno nevinně. Bylo mi skoro osmnáct, toulal jsem se po svém rodném městě, jež leží blízko ukrajinských hranic. No a na nádraží mě odchytla ukrajinka, která prodávala na černo cigára. Fakt za skvělé ceny. No nekup to! Takže jsem si vzal dvoje turecký Hidalgosky a večer jsem si vždycky zarelaxoval na lavičce v parku. Nádherné... Jo, to byly časy. Jednoho dne mi Hidalgosky došly a já jsem si musel jít koupit další krabku. Tu ženskou už jsem nepotkal, ale postačily mi Petry z PNS... - Koukám, že jsem se nějak rozepsal, a to jsem vlastně ani nechtěl. Takže pokračování příště.

Climaster: Klidně, ale moje cigára jsou jen pro mimořádně odvážné jedince...:))) Mezi těmi, kdo už potáhli, se obecně vžil termín "žiletky". Ony jsou to totiž jediný mentolový cigára, kde není destilovanej mentol, ale sušená máta peprná...:))) Kromě toho ještě 12 mg dehtu a 1 mg nikotinu, což je ovšem docela standard...:)))

Climaster
29. 05. 0001
Dát tip
...Monty..dáš mi potáhnout...??..jo patřím jsem i já..

Můžu si taky zapálit?:)

Jo... to je klub pro mě... :-))

Climaster
06. 04. 0001
Dát tip
mp:..:)))))))..bych asi neriskoval, fresh dech po cely zivot...:)))))

Bobísek
06. 02. 0001
Dát tip
Doporučuji kliknout na www.volny.cz/ipe/cigo.htm - tam je pěkná Yfčina písnička s kuřáckou tématikou (myslím, že tady byla dřív i jako básnička). Jo a jdu si dát práska!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru